5 de versnelling
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2006 11:28 #1131418
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt
Bedankt voor het meedenken. Ik heb bij de aanschaf 2 dikke mappen met ondedeelnrs en tek. van de techniek gekregen en ook nog 2 werkplaatshandleidingen over de electronica en electr. schema's. En onlangs nog een boek met carrosseriegegevens aangeschaft.Zal alles eens meenemen ter inzage. Ik heb gisteren toch maar de olie in het diff. vervangen voor dikkere. Was al eerder geopperd en toch maar gedaan voor de zekerheid. Ik wilde alles graag uitsluiten. Ik heb inderdaad plannen voor Gemert dus ga ik maar ff contakt opnemen. Dan zien we het wel. Groeten Rob
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2007 21:34 #1156870
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic versnellingsbak
Hallo,
Eindelijk die bak vervangen. Voor slechts 50 euro aangeschaft dus ik had zo mijn bedenkingen. Ik had het al in een ander berichtje gemeld maar voor mensen met vergelijkbare problemen maar weer eens vooraan gezet.
Groeten Rob
Eindelijk die bak vervangen. Voor slechts 50 euro aangeschaft dus ik had zo mijn bedenkingen. Ik had het al in een ander berichtje gemeld maar voor mensen met vergelijkbare problemen maar weer eens vooraan gezet.
Groeten Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-02-2007 23:53 #1157062
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dacht ook dat bij de m47-II
dacht ook dat bij de m47-II de 5e versnelling op een hulpas gemonteerd zit en niet op de hoofdas.
Daar is dan misschien een lager van stuk.
Hoe schakelt de nieuwe bak, net zo goed als de ouwe?
Daar is dan misschien een lager van stuk.
Hoe schakelt de nieuwe bak, net zo goed als de ouwe?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-02-2007 18:57 #1157126
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klopt
Wat je zegt klopt ,volgens de boeken. Ik weet niet of ik een eerste of tweede type heb. Kon ik zo snel niet vinden en het werk moest ook af. De bak die eraf kwam schakelde boterzacht. Deze'nieuwe' wat minder maar heeft als het goed is ook een ton minder gedraaid. En er moet nog iets aan olie bij misschien helpt dat. Maar qua geluid.... WAT EEN VERSCHIL. Ik ga de oude bak zeker uit elkaar halen om te kijken of ik wat kan ontdekken. Iemand ervaring met revisie?
Groeten Rob
Groeten Rob
Moderators: Jerry Stam