Wat is dit ?

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2006 23:50 #1128863 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic Ik zou eerst zorgen dat de

Ik zou eerst zorgen dat de storingen weg zijn voor je alles zo erg gaat inpakken. Ook zou er juist condens kunnen ontstaan als het zo is ingepakt. Als je <u>goed isolatie-tape</u> er op een <u>goede manier</u> omheen doet dan zit het ook goed hoor. En dat scheelt je wel ff een partij werk. Het gaat erom dat de koperen kern niet gebroken is en als dat niet is dan blijft het echt wel goed zitten hoor. Bovendien als jij er met een AMP-tang zelf kabelschoentjes aan gaat maken dan passen ze niet meer in de originele stekkers en dan ziet het er pas echt slordig uit.
Ik vraag me af of de storing niet zit in de originele stekkerverbindingen ipv in de draden ertussenin. Die stekkerverbindingen zijn de grootste 'weakest link' van Volvo, check die eerst maar eens.
Weet niet of dat nog te bestellen is voor zo'n oldtimer maar als de kabelboom hetzelfde is als van een B230ET dan heb je misschien kans maar ik acht de kans klein.
Succes!

Le�´n ; 960 sedan, 1995, lpi

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2006 06:58 #1128982 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De originele stekkers gaan
De originele stekkers gaan er ook allemaal uit omdat ze inderdaad de zwakste schakel vormen. Ik denk dat ik het geheel wel netjes ogend krijg, daar ben ik niet zo bang voor. Aangezien ik de motorruimte, net als de rest van de auto, lekker "strak" ga maken.

Groet,
Roger
<sup>
Volvo 760-Turbo Intercooler US Import
1984 / B23FT / Turbo-APC / 365.000
</sup>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam