Portierraam sluit niet goed

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-02-2006 22:52 #1130371 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Re: spleetjes

Emo van Halsema schreef : mijn 740 heeft last van het zelfde probleempje. Zou graag meekijken als iemand hier op een sleuteldag mee aan de slag gaat.

We kunnen bij elkaar kijken, weet alleen niet of dat echt helpt....... :-)
Maar er zijn er vast nog wel meer die mee kunnen kijken en denken, en als het bij de �©�©n opgelost is, dan zal het bij de ander ook wel lukken.
Ik zal wel h�©�©l blij zijn als het opgelost is, ik gebruik het raam nu niet, en dat is knap onhandig met die kaartjes in een parkeergarage......

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2006 21:08 #1133048 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet sluiten van portierraam

Ik heb zoiets gehad met mijn S90.
Het bleek te gaan om een defecte schakelaar raamlift die toen vervangen is.
Vr.gr.
Nico de leeuw

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-06-2006 22:11 #1139941 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oorzaak gevonden?
Afgelopen zaterdag op de sleuteldag bij Nordicar eens door een expert, een monteur van Nordicar, naar laten kijken. Hij bekeek het onderste gedeelte van het raamrubber aan de scharnierkant van de deur, en constateerde dat het rubber daar al behoorlijk versleten was, het rubber brak bijna in twee�«n. Waarschijnlijk is het verderop naar boven inderdaad al door.
De remedie in dit geval dus hoogstwaarschijnlijk: vervanging van het raamrubber....... dat �©�©n geheel is, van onderaan de ene kant van het portier via de bovenstijl naar onderaan de andere kant van het portier..... joepie......
Wordt vervolgd.....

Moderators: Jerry Stam