Trambel, wel of niet?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2005 18:58 #1123282 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sorry Nachtdienst periode gehad!!

Sorry voor de laate reactie, maar kom net uit de nachtdienst vandaan, en dan lich ik in m'n bed of ben op m'n werk, meer doe ik dan niet. (dus ook nie achter de pc)
De trambel heb ik inmiddels thuis gekreegen, hij is wel erg groot, moet er nog ff een plekie voor zoeken.
Emo ,ik heb om 24 volt in m'n auto te krijgen, een tweede 12 volt accu er bij gezet, en deze in serie gezet, + van orgineele accu met de min van de extra accu door verbinden, en je heb op de + pool van de tweede accu 24 volt. Om de tweede accu op te laden, heb ik met relais het zo geschakeld dat ik uhm met een schakelaar om kan zetten zo dat de tweede accu paralel word verbonden met de orgineele accu.( + aan + , - aan-)
Ik kon geen omvormer aan m'n orgineele accu koppelen voor m'n standkachel, omdat er een weerstand op zit om de gloeibougie van de standkachel bij de start op te warmen. Dit trekt zo veel stroom,dat een omvormer dat niet kan trekken. (200+ amp) .
Head up display, is inderdaad leuk, weet niet of het een echte uitdaging is. Is toch een blanco stikker op je v�³�³r raam plakken, beamertje op je dashboard, en puls van ge geefer draad van snelheidsmeter af pakken ?
Ik heb het nog nooit gezien in een auto, maar ik denk dat ik me ga ergeren aan dat beeldje de heele tijd op m'n v�³�³r raam.

Gr Bart.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2005 00:11 #1123307 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Re: Sorry Nachtdienst periode gehad!!

snoek schreef : Sorry voor de laate reactie, maar kom net uit de nachtdienst vandaan, en dan lich ik in m'n bed of ben op m'n werk, meer doe ik dan niet. (dus ook nie achter de pc)
Gr Bart.

Bofkont, ik zit nog in de nachtdienst.
maar de fabriek draait als een zonnetje en dan heb ik wel even tijd om over het forum heen te rausen en wat achterstallig leeswerk te verrichten.

Maarreh, belze...........
Ik ben benieuwd hoe het klinkt.........
ik wil nog wel een keer een 24 volt vrachtwagen compressor met luchthoorn, kun je eindelijk die bumperklevers van je voorbumper afjagen...........
Dus ikspiek wel eens een keer onder je kap hoe je die twee acuu's heb opgelost....

Maarten

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam