Uitlaat B204GT
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2005 10:15 #1121112
door V700 register
Helaas heb ik al een andere afspraak staan voor morgen, dus Nordicar is voor mij geen optie. Ik ben wel erg ge�¯nteresseerd naar de oplossingen/aanpassingen bij de 960 van Adriaan. Die motorsteuntruck is inderdaad wel rendabel, want 15-20 pk extra is behoorlijk fors!
Gr. Siebren
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt voor de tip
Helaas heb ik al een andere afspraak staan voor morgen, dus Nordicar is voor mij geen optie. Ik ben wel erg ge�¯nteresseerd naar de oplossingen/aanpassingen bij de 960 van Adriaan. Die motorsteuntruck is inderdaad wel rendabel, want 15-20 pk extra is behoorlijk fors!
Gr. Siebren
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2005 10:29 #1121114
door V700 register
Dat geloof ik pas als ik de uitdraai van de rollenbank zie.
Dat zou 10% vermogenswinst betekenen door een knikje.
Beantwoord door V700 register in topic Re: Bedankt voor de tip
Wel erg fors als je het mij vraagt...sdijkstra schreef : Helaas heb ik al een andere afspraak staan voor morgen, dus Nordicar is voor mij geen optie. Ik ben wel erg ge�¯nteresseerd naar de oplossingen/aanpassingen bij de 960 van Adriaan. Die motorsteuntruck is inderdaad wel rendabel, want 15-20 pk extra is behoorlijk fors!
Gr. Siebren
Dat geloof ik pas als ik de uitdraai van de rollenbank zie.
Dat zou 10% vermogenswinst betekenen door een knikje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2005 11:28 #1121116
door V700 register
hoe dan ook, je kan bijna geen te dikke uitlaat hebben op een turbo.
Als er iets is dat een turbo auto knijpt is het wel een te krappe uitlaat. een deuk is gewoon een vet flow hinderend obstakel in je uitlaat.
Beantwoord door V700 register in topic hoe dan ook, je kan bijna
hoe dan ook, je kan bijna geen te dikke uitlaat hebben op een turbo.
Als er iets is dat een turbo auto knijpt is het wel een te krappe uitlaat. een deuk is gewoon een vet flow hinderend obstakel in je uitlaat.
Moderators: Jerry Stam