Uitlaat vervangen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Toch niet alleen voor de reparaties..??????Hein Wolda schreef : Moet dus nog even lid blijven
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
Ook al heb ik niets meer te knutselen dan blijf ik lid! Al was het alleen maar om dit forum.
Bij �©�©n van de volgende ritten ben ik er zeker een keer bij
Mocht je je echt vervelend, ik heb nog wel een paar klusjes. Oh, mocht iemand zich komende zondag vervelen, d'r gaat een V6 gelicht worden en en een poging gewaagd worden een ECC uit te bouwen, dus handjes zijn altijd welkom. (omgeving Delft) Al was het alleen maar om paraplu's op te houden als het weer giet.
Jan Huijsmans
... He's floating through air just like bricks don't
'84 704 B28E 205-3 336.979
'85 704 B230E 214-3 289.728
'86 764 B28E 402-2 279.430
'87 764 D24Tic 400-1 526.464
'90 745 D24T 402-2 491.870
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
jhuijsmans schreef : dus handjes zijn altijd welkom. (omgeving Delft)
Hej Jan,
Als de directrice me nog een dag kan missen, kom ik de handen uit de mouwen steken, maar niet voor een paraplu.
Ik laat je het zaterdag wel weten.
Willem V.
- Nieuw lid
-
Jan Huijsmans schreef : ...Al was het alleen maar om paraplu's op te houden als het weer giet.
Dan heb ik een tip voor je. Schaf een paar partytenten aan. Kosten niet zo veel meer, maar je staat wel droog. Alleen als je de motor uit de auto gaat hijsen wordt het aan de bovenkant misschien wat krap. Maar goed, het hijsen op zich duurt niet zo lang.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Neem eens contact op met Wietze Broere. Zie ledenlijst
Hij kan je vermoedelijk aan een complete nieuwe Volvo uitlaat helpen.
Vr.groet,
john pezie
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Altijd handig zo'n club, je krijgt drie jaar lang gratis advies, je vervangt een heleboel onderdelen en na 3 jaar sleutelen is het probleem eindelijk verholpen. De aandrijflijn is nu weer goed voor de volgende ronde en je bent zelf expert.
De verhouding moet 3,73 zijn. Zet een kant op de krik, tel het aantal slagen dat je het wiel moet rond draaien om de cardan bijvoorbeeld 10 maal rond te laten gaan. Rekensommetje aantal slagen wiel/20 geeft dan de verhouding.
Mijn doorkoppeling schakelt in tussen 100 en 105. Ik denk dat het aangestuurd wordt door het snelheidssignaal. Dat is hetzelfde ongeacht de verhouding van het diff, nl afgelezen van de rondraaiende achteras.
Adrian 740 91 D24 480k