WAARSCHUWING: Wasinstallatie :-(

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-05-2005 23:00 #1113221 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Emmeloord? Maar mijn pas is verlopen!!
Hallo Willem

Emmeloord is voor mij bijna net zo ver als voor Jan Dueren. Da's me wat ver. Daar komt bij dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb, waardoor "buurten" en aanverwante sociale activiteiten mij niet zo gemakkelijk af gaan als de meeste andere mensen. Het komt wel eens voor dat ik iemand niet aanspreek met de gedachte: "die stuur ik zo wel een email". Kontakt maken en onderhouden via een forum gaat me ook een stuk gemakkelijker af dan in de reele wereld. Zelf al ken ik iemand via zo'n forum. Met deze eigenschap werd ik op de sleuteldag in Gemert ook geconfronteerd. Dat vind ik, zacht uitgedrukt, niet leuk. Maar daar moet ik mee leren leven. Dat wil overigens niet zeggen dat ik je uitnodiging niet waardeer.

Groetjes

Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-05-2005 23:51 #1113224 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Onronde krassen
Hallo Jeroen

"Mijn" krassen zijn ook niet rond, maar toch van de wasstraat. Een van de poorten ging niet dicht, dus ik heb gezien hoe de wasstraat werkt. De beweging van de borstels was zo, dat ronde krassen helemaal niet ontstaan kunnen.

Ik heb niet direkt iemand die ik "ken". Ik ben slecht in netwerken (zie boven, in bericht aan Willem). Een vriendin van me is wat dat betreft het tegenovergestelde van mij. Die heeeft overal een mannetje voor. Maar ik wil het liefst zelf iemand uitzoeken. Die minstens net zo'n muggenzifter is als ik.

In een ver verleden kende ik iemand van een schadeherstelbedrijf (via het bedrijf waar ik toen stage liep) die van muggenziften z'n hobby gemaakt had. Helaas heeft zijn zoon de zaak in de tussentijd overgenomen en of die net zo goed zift als zijn vader betwijfel ik.

Groetjes

Mathy

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-05-2005 23:57 #1113225 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic De grote beurt
Hallo Jeroen

Die had ik al in mijn lijstje staan. Van haar wil ik geen grote beurt. :-)

Ik vraag me trouwens af of het toeval is, dat ze Yorinde Mol (Yorin - De Mol) heet.

groetjes

Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-05-2005 00:18 #1113227 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bert, 745VAN 1990, 446K No
Bert, 745VAN 1990, 446K

Nou Mathy, als je volgende keer iets hebt om te laten merken wie je bent dan spreken wij jou toch gewoon aan. Dat maakt het misschien makkelijker voor je. In de vereniging zijn plenty mensen die je graag willen helpen en het zou zonde zijn als je dat om deze reden (die ik best begrijp, denk ik)misloopt.

Bert

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-05-2005 01:05 #1113229 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Aanspreken
Hallo Bert

Bedankt voor het aanbod. Toen ik eenmaal wat contact had, ging het wel. Ik ben laatst op de Mac Expo geweest en daar kreeg je een batch (zo'n plastic ding dat je aan je kleding kunt klemmen/steken, waar ze je naam op zetten). Ik zag dat Jeroen Haring een kleine batch droeg in Gemert (maakte het contact gelijk een stuk gemakkelijker) en vond dat geen gek idee. Heb de batch van de Mac Expo dus meegenomen naar huis. Is wel aan de grote kant. Ongeveer 11 bij 8 cm. Maar da's handig voor mensen die leiden aan het "te korte armen" syndroom (lees: een leesbril nodig hebben, maar die nog niet hebben, niet bij zich hebben of niet op hebben).

Dat er zat mensen zijn die willen helpen heb ik in Gemert en op het forum al gemerkt. Dat waardeer ik zeer.

Groetjes

Mathy

PS vroeger was Jeroen gemakkelijk te herkennen hier op het forum, maar nu helaas niet meer. Als ik me niet vergis zijn er tegenwoordig twee Jeroenen hier, misschien zelfs wel meer. Misschien moesten we allemaal onze pasfoto hier maar uploaden, net als o.a. Henk van Winkel (sorry als ik je naam verkeerd schrijf Henk) gedaan heeft. Berichten van hem herken je direkt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-05-2005 09:15 #1113234 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic krasstraatschade !
Mathy, ik heb in vele jaren nog nooit wassstraatkrassen gezien die niet weg te werken waren. Laat ze maar eens zien in Marknesse, het lijkt me sterk dat we er niks aan kunnen doen.

Volvo's roesten ook (maar veel langer!)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-05-2005 14:15 #1113244 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Watergedragen Lak
De opmerking dat watergedragen lakken slechter zouden zijn is niet op feiten gebaseerd.
Het KLINKT allen slechter..
Er spelen een een groot aantal factoren mee: Vervuiling en zuurgraad doen vaker dan vroeger een aanslag op lakken. Auto's gaan langer mee dan vroeger en maken ZEKER veel meer kilometers dan vroeger. Ik heb ervaring met beide soorten en ik doe mijn spotrepairs met acryllakken( ook op auto's die met watergedragen lakken zijn gespoten) en hardheid en andere eigenschappen zijn nagenoeg gelijk en in veel gevallen zelfs beter dan de Goeie Ouwe lakken. Al die krassen op je auto komen vrijwel zeker niet door �©�©n wasbeurt. Je hebt alleen nu goed gekeken! Een wasstraat kan onmogelijk door de lak gegaan zijn, daar heb je schuurpapier 400 voor nodig. Iedere wasstraat maakt krassen, maar zelfs een zeer slechte gebruikt veel water en wordt voor iedere wasbeurt gespoeld.

Volvo's roesten ook (maar veel langer!)

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-05-2005 14:24 #1113246 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Dan heeft Seat waardeloze lak
want ik weet 100% zeker dat de wagen niet zoveel krassen had voor de wasstraat. Daarvoor is ie 3 jaar met de hand gewassen en dan zouden krassen zeker op gaan vallen.

Mijn auto komt voorlopig niet in een wasstraat. (better safe enzo...)

Jan Huijsmans

... He's floating through air just like bricks don't

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-11-2005 21:25 #1122001 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Watergedragen
(EDIT: Oei, ik haal nu wel een hele oude koe uit de sloot zie ik net - was eigelijk op zoek naar iets heel anders toen ik dit tegenkwam. Sorry!)

Zou het kunnen dat alleen de eerste watergedragen lakken van sommige leveranciers waardeloos waren, maar naarmate deze techniek vorderde de lakken een stuk beter werden?

Of sommige fabrikanten (Seat?) bezuinigden gewoon door goedkope troep op hun auto's te spuiten... da's natuurlijk van alle tijden ongeacht lakbasis. Maar rare lakproblemen lijken zich wel een beetje in die periode (invoering waterbasislakken) te concentreren... wellicht waren de goeie lakken toen nog wel heel erg duur.

Marcel

'87 744 Turbo (B200ET)

Moderators: Jerry Stam