"kenner" het spoor bijster

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-07-2008 21:21 #720568 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic "kenner" het spoor bijster
Ja heb ik ook es gehad met de draad naar het startrelais.
Je ziet er bijna niets van alles lijkt vast te zitten maar als de koperdraden in de stekker groen zijn kan het zo maar zijn dat ze geen contact meer maken!
Klemmetje om de isolatie zit nog vast maar de koperdraadjes zijn weg

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-07-2008 21:51 #720571 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic "kenner" het spoor bijster
ik stak om dat te vermijden alvast een prikstekkertje van de multimeter in het draadje om direct op het koper te meten, een goeie 10 cm van de connector bij de tacho stekker af, nog steeds zelfde weerstand tov minpool van de accu, dus dat koper rot zit ergens anders.. zit erover te denken om de motorbundel na te maken in het gloedjenieuw, als het goed is hebben we de connectortjes nog bij terberg liggen... w??r wat wat nog ff nader onderzoek nodig heeft...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-07-2008 09:52 #720617 door V300 register

AvdAkker;63289 schreef : ik stak om dat te vermijden alvast een prikstekkertje van de multimeter in het draadje om direct op het koper te meten, een goeie 10 cm van de connector bij de tacho stekker af, nog steeds zelfde weerstand tov minpool van de accu, dus dat koper rot zit ergens anders.. zit erover te denken om de motorbundel na te maken in het gloedjenieuw, als het goed is hebben we de connectortjes nog bij terberg liggen... w??r wat wat nog ff nader onderzoek nodig heeft...

Achteraf gezien heb je nog vervelend veel bezig geweest dankzij de hulp aan mijn 343. Voor het gewissel met de tacho werkte bij jou alles goed.:woops:
Wel heel blij dat alles uiteindelijk toch nog goed gemomen is:groovy:

Door het hoge toeren draaien van de motor moeten we wel wat meer olie bijvullen als normaal, gebruikt altijd wel iets olie maar nu is het meer als normaal:hmmz2:

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-07-2008 19:02 #720650 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic "kenner" het spoor bijster
ik dacht dat ik ook wat olielekkage gespot had vanaf je kleppendeksel en ik had Arco daar nog even op gewezen, ik zou zeggen, boutjes van je carterpan even nalopen en nieuwe kleppendekselpakking + kleppendeksel vastzetten en hij lekt niet meer. bij hoge toeren heb je altijd meer olie in de ruimte onder het kleppendeksel, dat slingert een soort van omhoog:D.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-07-2008 08:32 #720785 door V300 register

AvdAkker;63370 schreef : ik dacht dat ik ook wat olielekkage gespot had vanaf je kleppendeksel en ik had Arco daar nog even op gewezen, ik zou zeggen, boutjes van je carterpan even nalopen en nieuwe kleppendekselpakking + kleppendeksel vastzetten en hij lekt niet meer. bij hoge toeren heb je altijd meer olie in de ruimte onder het kleppendeksel, dat slingert een soort van omhoog:D.

Had die niet gezegd maar bij de eerstkomende service pak ik dat gelijk aan dan wil ik toch de kleppen stellen, wel heeft de dop een poosje gelekt maar na de dop wissel was het over geloof ik.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC