Schroeven
- V300 register
- Verbannen
-
lachen.... Verzekering toen niet verplicht? Huh?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Goede wagens had je toen zeg na 7 jaar zo rot! Of wat ook kan, maar niet zo vaak gebeurde, is dat diegene zn blauwe bord vervangen heeft door een gele.
wIJ HADDEN toen een ford en die was na 7 jaar ook helemaal rot. De wagens van die tijd vooral de goedkopere waren niet zo goed....
Daarbij opgeteld dat er geen apk was, dus ook geen noodzaak bij een klein plekje te lassen.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
m'n 100e lulverhaal alweer joh:P
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
de voorbalk wel, in zekere mate.
de auto zal een stuk 'slapper' zijn als je balk weghaalt of doorzaagt.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Erik;52353 schreef : Voorbalk is 1 van de twee dwarsbalken onder de auto. Daar hangt de motor en de aandrijving tussen in. Samen met de langsbalken vormt dat een stijf vierkant. Stel je voor dat 1 zijde van het vierkant het begeeft...........Wat gebeurd er met de andere zijden als er kracht op komt......
jaa maar dat vierkant word ook ondersteund door die voorste motorsteun, en een ronde buis 50 van 3 mm dik staal vangt denk ik wel beter torderende krachten op als een 1mm dik plaatstaal kokertje. denk dat die voorbalk icm de hele voorkant (voorschermen, voorbumper, motorkap) een extra is om die ronde buis wat te ontlasten. en eerder tot kreukelzone geteld dient te worden. de dwarsbalken waar de motorsteun ook aan vast zit gebout is al van een dikker materiaal als die voorbalk.
- V300 register
- Verbannen
-
Markvictor;52265 schreef : Ja wrak van de weg toen was ik of 5 of 6 meen dat ik het een keer gezien heb als herhaling... Toen was er nog geen apk.... Echt lachen dan krijg je echt van die tafereltjes als mooi gekneede polyester dorpeltjes en kokerbalkjes.... Ik was het ook niet voorplan, als je kokerbalken goed zijn doorgeroest kun je letterlijk door je wagen heen zaken.
Hahahaha, komt me HEEL bekend voor.
Je wilt niet weten hoe ik weleens een 360 door de APK heb gekrege

Naderhand toch niet zo lang meer mee gereden.......was me toch iets te link....
- V300 register
- Verbannen
-