vacuum op b niet op a
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-03-2008 21:30 #701942
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic vacuum op b niet op a
dat verhaal van de benzine regelaar snap ik niet.. waar zit die?
er zijn inbouwframes geweest voor gewone (DIN) autoradios. met mooie afdekplaat zodat de radio netjes in een uitsparing komt te zitten, en de rest opgevuld wordt.
een simpele methode is om een gat in het klepje te maken waar je radio mooi doorheen past, en dan onder de radio op te vullen met bijvoorbeeld piepschuim van de goede dikte, en dit met dubbelzijdige tape vast te zetten. Het hoort eigenlijk niet, maar ik heb het al vaker gezien dan je voor mogelijk houdt
er zijn inbouwframes geweest voor gewone (DIN) autoradios. met mooie afdekplaat zodat de radio netjes in een uitsparing komt te zitten, en de rest opgevuld wordt.
een simpele methode is om een gat in het klepje te maken waar je radio mooi doorheen past, en dan onder de radio op te vullen met bijvoorbeeld piepschuim van de goede dikte, en dit met dubbelzijdige tape vast te zetten. Het hoort eigenlijk niet, maar ik heb het al vaker gezien dan je voor mogelijk houdt

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 10
02-03-2008 21:57 #701949
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic vacuum op b niet op a
Nee, neeeeee, neeeeeeeeee Geen gezaag in zeldzaam afdekplaatje, please. Ik heb wel een normaal frontje voor je radio als je dit plaatje inruilt.
Ik wil zelfs wel samen met je de radio er in stoppen en aansluiten.
M.v..g
Erik
Ik wil zelfs wel samen met je de radio er in stoppen en aansluiten.
M.v..g
Erik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-03-2008 22:10 #702048
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic vacuum op b niet op a
de radio aan sluiten lukt mij ook nog wel maar het aanbod is mooi
heb wel bellang bij een normaal frontje
en met piepschuim werk ik niet dit lijkt mij ook niet verstandig als de radio warm wordt heb ik straks een grote vakkel en dit is de bedoeling niet
heb nog wel even een vraag over het stationeer lopen van de auto?
in de N loopt hij vrij hoog maar als ik dan hard op de rem trap zakt hij weg in toeren hoe kan dit?
in de D slaat hij dus ook af als ik stevig rem bij heel voor zichtig remmen blijft hij lopen
heb wel bellang bij een normaal frontje
en met piepschuim werk ik niet dit lijkt mij ook niet verstandig als de radio warm wordt heb ik straks een grote vakkel en dit is de bedoeling niet
heb nog wel even een vraag over het stationeer lopen van de auto?
in de N loopt hij vrij hoog maar als ik dan hard op de rem trap zakt hij weg in toeren hoe kan dit?
in de D slaat hij dus ook af als ik stevig rem bij heel voor zichtig remmen blijft hij lopen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-03-2008 23:44 #702067
door Anjo van den Akker
dat hij in toerental zakt als je hard op de rem trapt klopt, omdat de vario dan wil terugschakelen, gebeurt dit niet dan krijg je dat als je hard remt en de vario niet de kans krijgt om goed terug te schakelen dat je in theorie met slippende banden weg gaat trekken bij de eerst volgende vol-gas acceleratiepoging. dus dat is goed, dat je motor afslaat in d als je stevig remt kan nog steeds met de emvk te maken hebben en wel met het klepje dat je gelijmd heb, vervangen is beter als lijmen want het originele rubberen klepje is soepel en kan dus goed afsluiten terwijl met lijm het klepje hard wordt en hierdoor niet goed af kan sluiten (vacuumverlies e.d.)
weet je de rembekrachtiger te vinden? (ronde zwarte kast ca 25 cm in doorsnede zit bij bestuurderszijde tegen het schutbord aan onder de motorkap. ) hiervandaan gaat een slang naar de carburateur, controleer de flexibele koppelingen op verweer van het rubber (hard worden, barsten etc.) grote kans dat bij die slang ook het een en ander aan vervanging toe is.
in ieder geval, ik denk wel bijna 95% zeker dat je probleem van uitvallen niets te maken heb met je stationair toerental maar w?l met het vacuum.
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic vacuum op b niet op a
timo1976;49040 schreef : heb nog wel even een vraag over het stationeer lopen van de auto?
in de N loopt hij vrij hoog maar als ik dan hard op de rem trap zakt hij weg in toeren hoe kan dit?
in de D slaat hij dus ook af als ik stevig rem bij heel voor zichtig remmen blijft hij lopen
dat hij in toerental zakt als je hard op de rem trapt klopt, omdat de vario dan wil terugschakelen, gebeurt dit niet dan krijg je dat als je hard remt en de vario niet de kans krijgt om goed terug te schakelen dat je in theorie met slippende banden weg gaat trekken bij de eerst volgende vol-gas acceleratiepoging. dus dat is goed, dat je motor afslaat in d als je stevig remt kan nog steeds met de emvk te maken hebben en wel met het klepje dat je gelijmd heb, vervangen is beter als lijmen want het originele rubberen klepje is soepel en kan dus goed afsluiten terwijl met lijm het klepje hard wordt en hierdoor niet goed af kan sluiten (vacuumverlies e.d.)
weet je de rembekrachtiger te vinden? (ronde zwarte kast ca 25 cm in doorsnede zit bij bestuurderszijde tegen het schutbord aan onder de motorkap. ) hiervandaan gaat een slang naar de carburateur, controleer de flexibele koppelingen op verweer van het rubber (hard worden, barsten etc.) grote kans dat bij die slang ook het een en ander aan vervanging toe is.
in ieder geval, ik denk wel bijna 95% zeker dat je probleem van uitvallen niets te maken heb met je stationair toerental maar w?l met het vacuum.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-03-2008 20:06 #702105
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic vacuum op b niet op a
heb het klepje niet bgeplakt hoor.
ben er even mee aan het prutsen geweest steekertjes goed schoon gemaakt en w40 ingespoten .
zal morgen de rembekrachtiger even opzoeken en controleren.
ben er even mee aan het prutsen geweest steekertjes goed schoon gemaakt en w40 ingespoten .
zal morgen de rembekrachtiger even opzoeken en controleren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets