Looprichting riemen
- V300 register
- Verbannen
-
Anders kan ik er een foto van maken van de zijkant om de richting te bepalen. Dat schijnt te kunnen haha
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Indien dit niet gebeurd is, is het altijd een gok en kunnen de riemen al snel sneuvelen ...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Anders is het dus gewoon gokken als het niet aan de riemen valt te zien...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dan schakelt die namelijk niet terug als het goed is. Maar ik kon zo hard gasgeven als ik wou elke keer als ik ging kijken schakelde die maar tot halverwegen (stond de motor dus weer uit) de ene riem lag dan halverwege op de secundaire en de andere halverwege op de primaire.
Kan me voorstellen als het gas uitgaat (en ook al hoort die niet terug te schakelen) dat die dat wel een beetje doet omdat de motor druk er dan af is...
Met andere woorden ik heb dus gezien dat die voor de helft zeker op kan schakelen. Kan ik er dan vanuit gaan dat die dat dan ook vol doet? Ik heb dat namelijk nog nooit gehoord een vario die maar halfopschakelde. Of niet of wel toch?>
- V300 register
- Verbannen
-
Markvictor;36830 schreef : Ik heb trouwens gekeken of die opschakelt. Aangezien ik in mn eentje was moeilijk natuurlijk. Heb de twee slangen op de emvk opgewisseld en de bergrem erop gezet
Dan schakelt die namelijk niet terug als het goed is. Maar ik kon zo hard gasgeven als ik wou elke keer als ik ging kijken schakelde die maar tot halverwegen (stond de motor dus weer uit) de ene riem lag dan halverwege op de secundaire en de andere halverwege op de primaire.
Kan me voorstellen als het gas uitgaat (en ook al hoort die niet terug te schakelen) dat die dat wel een beetje doet omdat de motor druk er dan af is...
Met andere woorden ik heb dus gezien dat die voor de helft zeker op kan schakelen. Kan ik er dan vanuit gaan dat die dat dan ook vol doet? Ik heb dat namelijk nog nooit gehoord een vario die maar halfopschakelde. Of niet of wel toch?>
Als je zelf wil zien of je vario opschakelt kan je een ander gas laten geven en kijken en anders net als ik een keer gedaan heb met een videocamera opstellen en opnemen. zie mijn daf 46 site: home.wanadoo.nl/koniap Is trouwens een harstikke leuk filmpje om later aan vario onwetende te laten zien. (altijd leuk als je met een verjaardag of een feestje niets meer weet te vertellen)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Tis alleen een probleem met het kopen van de riemen, kon ze niet meer bij de automateriaalzaak krijgen [bij 4 zaken gevraagd] en heb ze via de dealer moeten kopen voor iets meer dan ? 190, terwij de imitatie rond de ? 150 liggen