Hoeveel slagen stationair schroefje
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-09-2007 21:35 #684737
door V300 register
Wat is de forumsite irritant langzaam...
Dus als laatste: vandaag viel hij niet uit bij flink remmen. Doet hij het morgen toch weer, dan draai ik co dus iets meer open. tegen de klok in draaien. Een paar slagen of ...
Beantwoord door V300 register in topic Hoeveel slagen stationair schroefje
Dutchie;36038 schreef : Bij de vario is dat sowieso wel praktisch, want ik heb een tijd gehad dat bij flink remmen de motor afsloeg. Erg vervelend, omdat je hem dan weer eerst in de N moet zetten om te starten
Wat is de forumsite irritant langzaam...
Dus als laatste: vandaag viel hij niet uit bij flink remmen. Doet hij het morgen toch weer, dan draai ik co dus iets meer open. tegen de klok in draaien. Een paar slagen of ...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-09-2007 00:02 #684770
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hoeveel slagen stationair schroefje
@Frans, kun jij mij uitleggen waarom je deze discussie geopend hebt in het 'Techniek CVT/Variomatic' gedeelte??
(zover ik kan zien heeft het daar namelijk niks mee te maken)
(zover ik kan zien heeft het daar namelijk niks mee te maken)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-09-2007 09:34 #684776
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hoeveel slagen stationair schroefje
Omdat hij in zijn D stand stilvalt. Maar als afstellen in zijn N stand gebeurd en geheel los staat van CVT zou het ook bij 1400 kunnen staan. Met je eens.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-09-2007 11:12 #684779
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hoeveel slagen stationair schroefje
final tuts
Nog ??n keer.
Vanmorgen rit gemaakt en als hij in D stilstaat wil hij bij rem los ietsje gaan rijden. Maar dat mag volgens mij niet.
Stationair in N ietsje opgewonden, maar stationair toerental is hoger bij CVT.
Wat nu te doen? Ietsje met stationair schroefje of met CO?
(Ik ben zo blij dat hij blijft lopen bij stilstand)
Nog ??n keer.
Vanmorgen rit gemaakt en als hij in D stilstaat wil hij bij rem los ietsje gaan rijden. Maar dat mag volgens mij niet.
Stationair in N ietsje opgewonden, maar stationair toerental is hoger bij CVT.
Wat nu te doen? Ietsje met stationair schroefje of met CO?
(Ik ben zo blij dat hij blijft lopen bij stilstand)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-09-2007 12:08 #684783
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hoeveel slagen stationair schroefje
Ik heb hem te pakken.
Toerental is zo hoog dat hij in zijn D bij stilstand n?t niet gaat rijden.
Daarna co schroefje zo ingedraaid dat wanneer er op de rem wordt getrapt of berg schakelaar wordt aangezet er geen verschil in toerental meer intreed.
Je hoort het maar meer niet.
Toerental is zo hoog dat hij in zijn D bij stilstand n?t niet gaat rijden.
Daarna co schroefje zo ingedraaid dat wanneer er op de rem wordt getrapt of berg schakelaar wordt aangezet er geen verschil in toerental meer intreed.
Je hoort het maar meer niet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-09-2007 21:51 #685499
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hoeveel slagen stationair schroefje
als ik me goed herinner is in stand N de vacuumkoppeling bekrachtigd en in D is dat niet zo behalve als je het knopje op de pook indrukt.
Als in dit systeem een vacuumlek zit en je stelt hem goedlopend af in N dan krijgt ie bij overschakelen naar D te weinig lucht en valt(bijna) uit
Als in dit systeem een vacuumlek zit en je stelt hem goedlopend af in N dan krijgt ie bij overschakelen naar D te weinig lucht en valt(bijna) uit
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets





