Krijg nou wat! Primair stuk!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-08-2007 18:26 #678997 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Krijg nou wat! Primair stuk!
Mij ook! :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-08-2007 23:56 #679059 door V300 register
Hij zoemt wel die primair als ik eronder lig en de shoke vol optrek. Dan loopt die dus een beetje. De secundair hoor ik niet veel, maar van die primair is het ook geen zwaar gezoem. (oorpijn gezoom, had niet zo iets van nauw nauw wat hard hij draaide dan wel niet vol maar als ze echt stuk zijn dan maken ze goed herrie is mijn ervaring) Volgens mij is het lopen van de wielen. Bij de vorige was het lager kapot, en dat zoemd dan niet (alsof het draait) maar dat bonkt en piept meer.

Ik heb het idee dat het niks is..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-08-2007 10:52 #679088 door V300 register
Ik heb er onder gelegen en hij maakt wel veel herrie, als je gas geeft dan he flink even. Maar niet dat je je oren dicht moet duwen, maar als er iemand naast je zou staan en die zou op gewoon toon praten zou je dat zeker niet horen haha. De kap was eraf dat scheelt ook natuurlijk!!

Weet je ik denk dat het heel makkelijk is. Een lager of wat dan ook, dan is het geluid niet constant. Is mijn idee dan zit er een rammel in. Dat tikt en piept die! Netzo als een wielager of een hominokneet die kapot is. Die zoemt niet, die doet tik tik knars knars brom brom. Die vorige primair die stuk was deed dat namelijk ook daar zat een rammel in.

Overigens zo,n primair als de riemen eraf zijn kun je die heel makkelijk controleren!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-08-2007 12:40 #679101 door V300 register
De riemen raffelen trouwens wel wat aan de zijkanten, en eerst deden ze dat niet! (tweedehandse riemen) Ik wou er toch nieuwe onderzetten...

Die raffelende riemen zouden trouwens wel het een en ander kunnen verklaren, die maakt wel een zoem geluid, omdat het contineu is

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC