Remvloeistofniveau zakt maar zie geen lekkage
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2012 13:40 #898558
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Remvloeistofniveau zakt maar zie geen lekkage
twee M 8 moeren los draaien en de hoofdremcilinder wat weg trekken van de bekrachtiger en voelen of de achterkant nat is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-01-2012 14:36 #898561
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Remvloeistofniveau zakt maar zie geen lekkage
Het is inderdaad de hoofdremcylinder die lek is naar de bekrachtiger. Er staat ook een laagje remvloeistof in maar dat krijg ik er niet uit. Bedankt voor de reacties.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-01-2012 17:33 #898575
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Remvloeistofniveau zakt maar zie geen lekkage
je kunt remvloeistof uit de bekrachtiger wel wegspoelen door er in beetjes tegelijk een fles brandspiritus achteraan te gooien, met klotsen etc en dan op de kop houden zodat alles eruit loopt.
daarna grondig drogen en checken of het membraan en de luchtkleppen nog goed zijn.
daarna grondig drogen en checken of het membraan en de luchtkleppen nog goed zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2012 21:13 #898718
door V300 register
Had ik ook, wielremcilinders vervang is echt een easy job.. stel wel even voor om de aansluiting aan de achterkant van de remtrommels een dagje van te voren in te spuiten met wd40.. want dan komenze beter los. Anders moet je de remleiding weer afzagen, felsen blabla. Gebruik ook een remleidingsleutel
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-01-2012 21:53 #898724
door Erick Janssen (GAST)
graag gedaan
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Remvloeistofniveau zakt maar zie geen lekkage
VolvoDaf;192906 schreef : Het is inderdaad de hoofdremcylinder die lek is naar de bekrachtiger. Er staat ook een laagje remvloeistof in maar dat krijg ik er niet uit. Bedankt voor de reacties.
graag gedaan
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-01-2012 00:34 #898753
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Remvloeistofniveau zakt maar zie geen lekkage
Ik heb hem laatst gewoon met de luchtspuit en wat middeltjes leeg gespoten Ging perfect. Daarna de omgeving even gepoetst.....
Moderators: Mark Smeets