Klakkend geluid bij klinkerweg
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-01-2013 19:41 #922980
door V300 register
They only offer a small range of the PU bushes. A much more complete range can be found here www.born-built-beauties.eu/html/volvo_34...uning_onderdele.html
The bushes that I produce have been well proven now and the range is nearing completion. The few missing parts should be completed this year and will be available through BBB
Infact the complete classic swede range is available through RJ including custom order parts.
Beantwoord door V300 register in topic Klakkend geluid bij klinkerweg
powerflux;210315 schreef : Deze mensen hebben al het rubber in de voor-ophanging leverbaar, maar dan in modern PU.
www.performance-parts.nl/
They only offer a small range of the PU bushes. A much more complete range can be found here www.born-built-beauties.eu/html/volvo_34...uning_onderdele.html
The bushes that I produce have been well proven now and the range is nearing completion. The few missing parts should be completed this year and will be available through BBB
Infact the complete classic swede range is available through RJ including custom order parts.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-02-2013 15:14 #923586
door V300 register
Vandaag kwam de auto terug van de APK. Naast te hoog CO was de linker fusee kapot. Nu deze is vervangen en lijkt het geklak in de ophanging verdwenen! yeehaa!
Echter wel vreemd. Ik rij al twee jaar rond met dit probleem en twee keer eerder is dit niet opgevallen bij de APK. :woops:
Blijkbaar was de speling zo klein dat je het alleen kon horen tijdens rijden en niet kon voelen. De laatste tijd leek het inderdaad steeds ietsje beter hoorbaar en nu was het blijkbaar ook te voelen!
Maar ik ben blij!
Eerst volgende aandachtspunt is de carosserie (aantal plekken) en wellicht nieuwe deurrubbers ivm windgeruis...
Echter wel vreemd. Ik rij al twee jaar rond met dit probleem en twee keer eerder is dit niet opgevallen bij de APK. :woops:
Blijkbaar was de speling zo klein dat je het alleen kon horen tijdens rijden en niet kon voelen. De laatste tijd leek het inderdaad steeds ietsje beter hoorbaar en nu was het blijkbaar ook te voelen!
Maar ik ben blij!
Eerst volgende aandachtspunt is de carosserie (aantal plekken) en wellicht nieuwe deurrubbers ivm windgeruis...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-02-2013 19:56 #923808
door V300 register
hebben ze eindelijk een keer een grondige apk gedaan dus...
Moderators: Mark Smeets