1983'er Verlagen

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-06-2011 12:30 #877489 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1983'er Verlagen
Nog een winding van je voorveren afslijpen, minimaal

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-06-2011 21:26 #877508 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic 1983'er Verlagen
gaat langzaamaan wel ietsje zaken maar je kunt er in principe een winding af slijpen ja, de Intraxx veren zijn progressief genoeg om een winding minder goed op te vangen.

ik stap over naar zelfbouw schroefveren omdat ik hem ook met 250lbs 3"verlagingsveren niet laag genoeg krijg voor mn zin.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-06-2011 12:53 #877523 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1983'er Verlagen
zou hij dan weer mooi horizontaal komen te liggen, met een winding minder.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2011 12:59 #877526 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic 1983'er Verlagen
jep, dan ligt hij weer horizotaal. enige nadeel is wel dat je de veerpoot er weer onderuit moet klussen. dit zijn de Intraxx veren onder mijn auto nadat ze gesetteld zijn; nog niet laag genoeg om met je huidige achterkant te matchen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-06-2011 14:06 #877531 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1983'er Verlagen
De blokken achter zijn 4cm. de veren zouden de auto voor 3.5-4cm verlagen. Zou de auto dan standaard al naar achter hellen of zo? ga het morgen doorgeven aan de garage. Dan maar weer de poot er onder uit. zo is het ook geen gezicht!!! maar jij had tocheen verlaging van 6cm of heb ik het nu fout?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
19-06-2011 14:12 #877532 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic 1983'er Verlagen
Kan het ook zo zijn dat de originele veren wel hoger zijn maar ook verder inzakken onder het gewicht van de auto, en dat de intraxx veren wel lager zijn maar ook veel stugger waardoor de auto niet noemswaardig veel meer zakt onder het gewicht daarvan?

Met als netto resultaat dat de auto zoals hierboven te zien is maar iets zakt aan de voorkant.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2011 15:15 #877539 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic 1983'er Verlagen
Intraxx veren verlagen een 360 wel met 4cm, een reblock weegt nogal wat meer als een B14, op die foto zitten er nog Intraxx veren onder.
ik heb nu 7,5cm verlagingsveren die nog een slagje stijver zijn maar dat staat hij echt niet lager..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-06-2011 17:20 #877544 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1983'er Verlagen
conclusie.... Veer met een winding minder!!! een andere mogelijke heid is er dus niet.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-06-2011 08:46 #877603 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1983'er Verlagen
Conclusie is dus dat Intraxx voor een 360 is. Een 360 weegt ruim 100 kilo meer dan een 340, dus dat verklaart al een hoop.

Je zou misschien ook achter blokken van 3cm kunnen plaatsen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-06-2011 12:27 #877623 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1983'er Verlagen
woensdag word de intrax veer ingekort. eens kijken of dat dat genoeg zal zijn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD