Wielbout afgebroken: wat nu?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-11-2010 10:12 #853339
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wielbout afgebroken: wat nu?
Ffff voor de volledigheid.
Je moet een draadeind hebben met 12x1,25 schroefdraad,lengte heb ik zo ffff niet in t blote hoofd maar dat lijkt me t minste probleem.
Je moet een draadeind hebben met 12x1,25 schroefdraad,lengte heb ik zo ffff niet in t blote hoofd maar dat lijkt me t minste probleem.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- L.J. Wenniger
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-12-2010 20:48 #857426
door L.J. Wenniger
Beantwoord door L.J. Wenniger in topic Wielbout afgebroken: wat nu?
Heren dank! Na eerst nog eens zelf rustig te hebben gekeken, jullie tips te hebben gezien en op mijn hoofd te hebben gekrabd heeft uiteindelijk gelukkig mijn oude garagist met kunst en vliegwerk een nieuwe bout erin geplaatst, welliswaar een Saab-exemplaar want de volvo bouten konden we zo snel nergens vinden. Nu zit alles weer vast, weinig luxe oplossing maar goed, het rijdt in ieder geval weer.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-12-2010 20:56 #857428
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Wielbout afgebroken: wat nu?
Je kan ze gewoon zo bij de dealer bestellen. Ik heb er zelf nog 3 liggen geloof ik. Ergens in augustus bij de dealer gehaald.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2011 11:54 #859408
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Wielbout afgebroken: wat nu?
Weet iemand ook wat de dikte is van het verdikte stukje met de splains?
Ik wil namelijk iets langere wielbouten bestellen, maar dan moet ik wel de exacte maten van de originele weten.
FxP=12x1,25mm
T= 43mm
...,dan hoef ik alleen nog DM te weten
Ik wil namelijk iets langere wielbouten bestellen, maar dan moet ik wel de exacte maten van de originele weten.
FxP=12x1,25mm
T= 43mm
...,dan hoef ik alleen nog DM te weten

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-01-2011 17:51 #859575
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wielbout afgebroken: wat nu?
sorry ik weet het niet, maar dan wil ik wel graag weten waarom je langere wielbouten nodig hebt:D
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2011 17:55 #859577
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Wielbout afgebroken: wat nu?
wielspacers; standaard studs zijn veels te kort om lichtmetalen velgen icm spacers vast te zetten.
ik zou kijken naar (evt langere) Subaru studs, dan kun je de flensgaten naar ?14mm opboren en vervolgens die Subaru studs erin persen.
ik zou kijken naar (evt langere) Subaru studs, dan kun je de flensgaten naar ?14mm opboren en vervolgens die Subaru studs erin persen.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2011 18:25 #859581
door Chris Kobes
Langere studs zijn idd nodig voor het monteren van de Rials die ik heb liggen. Om een beetje leuke velgen te kunnen monteren zit je al snel in het VW/Opel kamp en daar hebben ze allemaal wielbouten en is het dus makkelijker om dikkere velgharten te gebruiken.
Nou ik zag dat ze bij Biesheuvel een boel studs hebben staan in de goede lengte, alleen die ene maat weet ik niet. Waren deze studs nog te bestellen bij de dealer, anders bestel ik me er gewoon eentje en ga ik hier in de buurt even bij de autoshop langs.
Nou ik zag dat ze bij Biesheuvel een boel studs hebben staan in de goede lengte, alleen die ene maat weet ik niet. Waren deze studs nog te bestellen bij de dealer, anders bestel ik me er gewoon eentje en ga ik hier in de buurt even bij de autoshop langs.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-01-2011 19:47 #860700
door Chris Kobes
Twee nieuwe wielbouten besteld bij de dealert (niet nieuw leverbaar, maar NOS) en vandaag opgehaald.
Dikte van de spline is 13mm en daarmee weet ik genoeg en zijn er langere studs besteld bij Funs
Dikte van de spline is 13mm en daarmee weet ik genoeg en zijn er langere studs besteld bij Funs

Moderators: Mark Smeets