K&n luchtfilter
- V300 register
- Verbannen
Ik heb vandaag ook zo'n K&N filter besteld. Geen raar warmte-aanzuig-geval dus, maar zo'n normaal rond ding, wat in de originele luchtfilterbehuizing past.
Ik kwam een advertentie tegen op marktplaats, die een prijs vermeldde van ?35 ex. verzending. Aangezien een origineel Bosch filter al ?31 kost, en het K&N-filter uitgewassen kan worden, leek het me wel een nuttige investering. Dat er eventueel een leuker geluid uitkomt, of een snellere gasreactie of wat dan ook, dat is natuurlijk wel leuk meegenomen
Nu is de achterliggende vraag, als ik dit filter monteer (op de 1.7), moet ik dan nog iets veranderen aan de grootte van de sproeiers in de carburateur (zoals bij brommers het geval is)? Of wellicht iets anders?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Ygis67;225356 schreef : Zijn er daar meer van? Kan je mij aan de advertentie-aanbieder helpen?
Volgens mij wel, het is een bedrijf dat ze aanbiedt. Dit is de link naar de advertentie.
- V300 register
- Verbannen
Ik heb er helaas wel iets meer voor betaald.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Wouter;225395 schreef : hoe kom je erbij dat een origineel papierfilter (mann of fram) zo duur moet zijn?
Omdat ik ze zelf koop misschien?
Wel van Bosch, niet van Mann of Fram.
Mann of Fram heb ik nooit gehad, maar Mahle wel welke in de GL Special zat toen ik deze kocht. Dan merk je toch een wereld van verschil! Waar een Bosch filter wat stevigheid heeft en gewoon een perfecte pasvorm, is dat malle Mahle ding zomaar een slap vodje dat weer net niet lekker past
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
.
.
.
:+
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen