Project: B204GT in een 360
- Frank de Boer
- Nieuw lid
De remklauwen zijn universele remklauwen. Bij deze klauwen kan je steunen kopen zodat je ze er zo op kan bouten, maar deze zijn niet leverbaar voor een 360.
Ik heb de steunen dus zelf moeten maken.
De diameter van de remschijf is 2mm groter dan origineel, moest ze wel aanpassen want horen niet op deze auto.
De hoofdremcilinder is gewoon een originele. Diameter weet ik niet.
Google vertaling (heb geen idee of het klopt, kan geen woord frans):
[met wat verbetering van antiekeradio]
Je va essayer de r?pondre.
Les carters de frein sonts d'une type universel. Ils sonts disponible avec pi?ces d'adaption pour le montage, mais ce ne sont pas disponibles pour le Volvo s?rie 300.
Donc j'ai fabriqu? les adapteurs moi-m?me.
Le diam?tre du disque est 2mm plus grand que l'original, ils sonts adapt?s ? cette voiture.
Le ma?tre-cylindre est original. Diam?tre; je ne sais pas :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Berichten: 4
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
met huidige vakkenpakketten had ik het waarschijnlijk wel gehouden
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- Berichten: 7
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Een overkoepelend v3c is een idee, maar wat zou die toevoegen.. internationale meetings? Bekendheid van het doel hier zou beter per land geregeld kunnen worden
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Erik;128623 schreef : Is er een Franse V3C? of een Europeese? Is het zinvol die op te richten?
V3M heeft een Frans forum, alleen niet zo heel actief. En je wilt natuurlijk geen Franse chauffeurs in een V300 :humor:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
een overkoepelende 'club' in de vorm van een stichting of verenigingsorgaan zie ik zelf op dit moment ook niet zitten, om de volgende reden:
- Er is geen enkel specifiek probleem wat alleen door zo'n organisatorische structuur opgelost kan worden, en niet door alternatief 'inter-club samenwerking'.
- V3C vrijwilligers zijn al meer dan genoeg belast om de gewenste activiteiten te ontplooien, als er verbeteringen te behalen zijn door extra inzet van mensen ligt de prioriteit op dit moment vooral bij de organisatie van club evenementen in Nederland, en het maken van kopij voor het clubblad.
- Internationaal gerichte belangen worden via FEHAC en FIVA al -enigszins- behartigd.
Een type activiteiten waarbij er meer internationale uitwisseling is (zoals een toerrit in het belgisch-nederlandse grensgebied samen met dafclub belgium, zoals we in 2003 een keer gedaan hebben) lijkt me erg leuk en zinvol om naar te streven.
De praktijk is op dit moment alleen wel zo dat overleg en planningsafspraken tussen bestuur en EVC op dit moment nogal stroef verloopt. Zodanig zelfs dat ik al blij ben dat er in de vandaag of morgen gedrukte editie van de Volvoice een voorlopig evenementen overzicht staat.
De focus blijft dus wat mij persoonlijk betreft vooral gericht op het verbeteren van V3C zelf
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Wat zijn de nieuwtjes?
Ik heb een klein vraagje:
Wat je als een koppeling?
hello
What are the news?
I have one little question:
What you as a clutch?
bonjour,
quelle sont les nouvelles?
j'ai encore une petite question:
tu as quoi comme embrayage?
thanks
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Heb de laatste tijd ook niet veel tijd gehad.
Druk bezig geweest met motor, auto, camper, huis, enz.
De motor is zo goed als klaar. Uitlaat helemaal gespoten, bekabeling afgewerkt.
Ben nu bezig met de bumper, wat laat ik nog even voor mezelf.
Als ik daarmee klaar ben gaat de auto gespoten worden en dan naar de rdw.
@ florent: koppeling is gewoon standaard, wel nieuw. Houd het voorlopig nog goed.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.