Koppelingskabel
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-04-2013 16:51 #926391
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Koppelingskabel
Bouwjaar 1986, de mijne had plastic, nu vervangen door Zamac.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2013 17:59 #926395
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Koppelingskabel
ik heb geen flauw idee of het gelinkt is aan een bouwjaar of modeljaarwijziging, maar ik heb wel ooit eens die 360 helemaal binnenstebuiten gekeerd en dan blijft er wel eens wat informatie hangen:)
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
08-04-2013 09:14 #926541
door Mark Smeets
Eerste ervaring met een garage, top :y: :uh-uhh:
Auto was vrijdag klaar, rekening was bijna 100 euro. Prima. Dus ik rijd zaterdag morgen naar mijn werk, een kleine 4 tot 5 km... nog voordat ik bij mijn werk was, weer hetzelfde.. *krak* koppeling foetsie.
Auto op het werk gezet, sleutel bij mijn ouders afgegeven en 's avonds was hij weer gerepareerd door mijn vader
Er zat inderdaad een nieuwe koppelingskabel in, maar waarschijnlijk was de koppeling niet goed afgesteld, waardoor de tweede keer de verbinding waar J-L al over schreef brak. Hij koppelde inderdaad iets zwaarder, maar niet noemenswaardig. Mijn pa was meteen begonnen de kabel te demonteren, en zag toen pas tot die sluiting stuk was. Nu zit er de kabel + verbinding van een 340 1.7 (de gesloopte millionaire) in. Koppelt super ligt, heerlijk
Owja, de garage wist ook nog te melden dat de koppeling bijna op was. :hmmz:
Conclusie, breng een oude auto nooit naar een garage
Beantwoord door Mark Smeets in topic Koppelingskabel
v0lv0freak;214282 schreef : I
Inmiddels al een tweede telefoontje gehad dat haar pa de auto naar de garage heeft gebracht. Morgen is de auto klaar, hij betaald de rekening. Prima :+
Eerste ervaring met een garage, top :y: :uh-uhh:
Auto was vrijdag klaar, rekening was bijna 100 euro. Prima. Dus ik rijd zaterdag morgen naar mijn werk, een kleine 4 tot 5 km... nog voordat ik bij mijn werk was, weer hetzelfde.. *krak* koppeling foetsie.
Auto op het werk gezet, sleutel bij mijn ouders afgegeven en 's avonds was hij weer gerepareerd door mijn vader

Er zat inderdaad een nieuwe koppelingskabel in, maar waarschijnlijk was de koppeling niet goed afgesteld, waardoor de tweede keer de verbinding waar J-L al over schreef brak. Hij koppelde inderdaad iets zwaarder, maar niet noemenswaardig. Mijn pa was meteen begonnen de kabel te demonteren, en zag toen pas tot die sluiting stuk was. Nu zit er de kabel + verbinding van een 340 1.7 (de gesloopte millionaire) in. Koppelt super ligt, heerlijk

Owja, de garage wist ook nog te melden dat de koppeling bijna op was. :hmmz:
Conclusie, breng een oude auto nooit naar een garage

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-04-2013 09:19 #926542
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Koppelingskabel
Nou nou, wat lekker weer. Mss moet je het woordje 'oude' ook maar weg laten.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2013 13:34 #926553
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Koppelingskabel
koppeling of de kabel?
Moderators: Mark Smeets