BERU of BOSCH

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-02-2011 10:52 #866425 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic BERU of BOSCH
Ik heb gisteren nog naar een universeel Beru-set gekeken. 25 euro! Zag er ook erg degelijk uit. Ik ga dat de volgende keer proberen.

Trouwens het set Beru met dikke aansluitingen was inclusief lange bobinekabel! 65 euro bij Slubo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2011 12:44 #866433 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic BERU of BOSCH
Oke, bij Doetam in Doetinchem kosten ze ?88,95 en bij Slubo hadden ze ze op het moment dat ik belde niet op voorraad.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2011 16:14 #866450 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic BERU of BOSCH
Slubo ga ik niet meer heen. Voorheen werd ik er nog wel vriendelijk geholpen, maar laatst had ik een stijve hark die zag dat ik in een 340 kwam aanrijden en hij kon me nergens mee helpen (iets voor de carb en bougiekabels).

Vervolgens ben ik naar de dealer gegaan een stukje verderop, alwaar ik voor 35 euro incl BTW en korting een set bougiekabels mee kreeg en een goed advies over de carburateur, gevolgd door een gezellig praatje met de magazijnman die even wat herinneringen ophaalde.

Nee, laat Slubo maar lekker verder gaan met de "echte" Volvo's (Amazon, 100, 200, 700 en 900), ik heb er genoeg van.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
26-02-2011 17:57 #866463 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic BERU of BOSCH
Die ervaring heb ik nou ook bij de Brezan in dit geval, moet je net geluk hebben dat de 'chef' je helpt als je een beetje vriendelijk te woord gestaan wil worden en ook behulpzaam.

Bij de Volvo dealer heb ik als ik er kom ook altijd wel even een praatje met ??n van de mensen bij de receptie of werkplaats (de chef daarvan heeft nog met 300's gewerkt)

On topic: mijn "goedkope" Facet setje gehaald bij de brezan en gemonteerd in maart 2010 doen het tot nu toe nog prima maar heeft ook pas 8000 km dienst gedaan.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-02-2011 11:05 #866496 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic BERU of BOSCH

volvofiel;169592 schreef : Nee, laat Slubo maar lekker verder gaan met de "echte" Volvo's (Amazon, 100, 200, 700 en 900), ik heb er genoeg van.

Dat was zeker net de tijd dat de magazijnman op vakantie was, want toen ben ik ook eens "geholpen" door een monteur. Wist weinig van het systeem af helaas, maar de standaard zin is toch altijd: "Oehh 300 serie.....dat wordt moeilijk". Voor de rest (lees andere Volvo's) heb ik wel goede ervaringen met ze.
Bij Harrie Arendsen wordt je iig erg fijn te woord gestaan en helpen je ook graag, belt meteen andere vestigingen af voor je :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-11-2011 19:20 #891203 door V300 register

Lucluc;169566 schreef : Ik heb gisteren nog naar een universeel Beru-set gekeken. 25 euro! Zag er ook erg degelijk uit. Ik ga dat de volgende keer proberen.

Trouwens het set Beru met dikke aansluitingen was inclusief lange bobinekabel! 65 euro bij Slubo.

heb je die universele beru set al geprobeerd ? waar zijn deze te bestellen ?
is bosch niets omdat ik hier bijna niemand over hoor ? want zijn een stuk goedkoper !

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-11-2011 14:11 #891517 door V300 register
Ik vind Bosch prima.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC