Interval kleppen stellen LPG
- V300 register
- Verbannen
-
bij de onderdelenbeurs in Dilsen lagen er een aantal van die "krukjes" om de klepstoters in te drukken. heb er geen meegenomen, volgens mij liggen ze er nog.
Als je de speling meet, en er moet iets veranderd worden; kun je aan mij de maat die je nodig hebt doorgeven en stuur ik die wel met de post op.
"het meteen goed doen" komt raar over als je net als vorige keer alles paraat hebt, 3 schroefjes losdraaien en dan erachter komen dat het niet nodig is.
dus eerst die 3 schroefjes, en even meten. als speling nog steeds OK is ben je dan gelijk klaar.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Bedankt voor het aanbod trouwens!
- V300 register
- Verbannen
-
dit geldt ook voor de 1.4; als de rubber pees nog een beetje veerkracht heeft is het goed en kun je hem lekker laten zitten.
zou niet goed zijn als je bij iedere keer kleppenstellen de pakking moest gaan vervangen.
- V300 register
- Verbannen
-
Wel 1x gehad dat ie echt ins tukken uit elkaar viel. toen 'n nieuwe gehaald. die pastte wel.
- V300 register
- Verbannen
-
www.timensmit.nl/zelfstl.php?subaction=s...=&start_from=&ucat=2 &
Vriendelijke man met een aardig magazijn onderdelen. Ik heb een volledige uitleg gekregen, dus ik hoop van het weekend tijd vrij te kunnen maken!
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Voor de kenners! De man heeft ook een Deckel CNC bewerkingscentrum, waarop het klepstelgereedschap wordt gemaakt.Lucluc;122946 schreef : Er zijn er meerderen.... De man heeft een draaibank en maakt zelf handig gereedschap, zo ook het klepstelgereedschap! Origineel Volvoding is veel minder handig.
- V300 register
- Verbannen
-
De vraag is nu: ga ik alles afstellen op 0,45? Of staan de inlaatkleppen nog goed? Of hanteer in de regel + 0,05 voor lpg? Dus dan alles op 0,50 stellen? Of kan de inlaat 0,05 minder dan de utlaatkleppen?
- V300 register
- Verbannen
-