Help mijn nieuwe volvo 360 (uit 1985) start niet meer!!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Een grote beurt kan bij mij; samen doen of bij Anjo of bij andere mensen van de club die zich aandienen.
(mijn brug is op een spie na weer in functie)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Vandaag mijn maandplanning maar eens gemaakt. Dat behoed me om te veel af te spreken en zo behoud ik overzicht.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik wil je wel helpen met het vervangen van al die spullen (ontsteking, vloeistoffen, remmen etc..), dan kun je het de volgende keer zelf. Zo heel erg moeilijk is dat allemaal niet als je het juiste gereedschap hebt.Rolo24;81977 schreef : maar zal binnenkort alles is vervangen, ik weet niet of iemand daar een goed en niet te duur adresje voor weet hier in de buurt. en ik zoek ook nog een scharnier voor de achterklep (rechterkant als je in de auto zit.)
Roosendaal-Oosterhout is niet zo ver (dan sleutel ik ook weer eens).
Er zijn ook vast wel wat clubleden in Roosendaal en Etten-Leur die wel willen helpen.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Lucluc;81425 schreef : Maar wel aan te raden om te vervangen, al heeft Jeroen van B laatst een lijstje gepost waarin staat dat de B200K wel een vrijloper is. Maar zo'n fantastische motor verdient het gewoon!
Als Ziggo weer zin heeft, wil ik wel wat foto's zien.
Ik en Erik zijn de rode GLT sedan gedeeltelijk aan het opknappen, op techniesch gebied hebben we o.a. grote beurt gegeven, brandstof pomp vervangen, heeft al proefgedraaid na jaren lang niet te hebben gelopen.
Net een nieuwe D-riem besteld maar het mocht niet baten, juist zonet de D-riem geknapt.
Is de B200E toevallig ook een vrijloper?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Zo'n riem kost een tientje. Gewoon alles op tijd zetten, riem erop en dan de krukas tornen. Grote kans dat het goed is gegaan.
Heb je het gereedschap om de krukas te blokkeren? Anders mag je dit wel van me lenen. Transport naar Nijmegen is zo geregeld

- Steven340
-
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-