Cilinder los? -> benzinepomp
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;55718 schreef : Ik zie een afdekplaat waar een benzinepomp, retourleidingen en een benzinefilter op zitten. Deze gewoon ff vastmaken met boudjes. Anders heb ik nog wel zo'n plaat liggen, als deze is doorgeroest.
Ja, ik zie het ook.
Dat ding wat alles op
zijn plaats houdt.
- V300 register
- Verbannen
-
Nou dat zou ik erg fijn vinden. Ik ben toevallig zaterdag in nijmegenErik;55718 schreef : Ik zie een afdekplaat waar een benzinepomp, retourleidingen en een benzinefilter op zitten. Deze gewoon ff vastmaken met boudjes. Anders heb ik nog wel zo'n plaat liggen, als deze is doorgeroest.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
verplaatst naar Motor en Aandrijving 2 Liter
het is een typische 2-liter constructie, waar dit probleem verband mee houdt. aangezien er geen speciaal forum is voor brandstofsysteem lijkt me dat dit beter past bij motor/aandrijving dan iets anders. Alternatief zou zijn het gedeelte plaatwerk/interieur (ivm montagebeugel onder de bodem)[/mod]
- V300 register
- Verbannen
-
Was een kweste van de bouten allemaal los en de plaat opnieuw positioneren en vastbouten. Alleen de bout aan de benzinetank is wagebroken. Dus die dient vervangen te worden, maar daarvoor moet de 'band' om de tank ook los dat gaat niet echt zonder brug dus dat moet nog even wachten.