injectie vraagje 360 gl 1987
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
meteen ook maar ff het inschrijfformulier voor de club ingevuld, ben nu al helemaal gek met mijn 360...ookal verwacht ik nog meer van hem...
- V300 register
- Verbannen
-
habie12;49503 schreef : meteen ook maar ff het inschrijfformulier voor de club ingevuld, ben nu al helemaal gek met mijn 360...ookal verwacht ik nog meer van hem...
Kijk, dat is de juiste spirit! :groovy: Met wat hulp van clubleden (wat dacht je van aanstaande sleuteldag???) gaat het zeker goedkomen.
- V300 register
- Verbannen
-
edit: ow 26 april zie ik, eens kijken of ik dan kan...
- V300 register
- Verbannen
-
heb nog weer ff een vraagje over mijn volvo, als ik het luchtslangetje van mijn benzinedrukregelaar aftrek en deze dichthoud met mijn vinger, dan loopt mijn auto een stuk mooier, hij ploft nogal als ik stationair draai, dus zo rond de 900 toeren, heb hier ook een filmpje van, zal ff kijken of het daar op te zien is,
waar zou dit aan kunnen liggen?
hoe werkt de benzinedrukregelaar precies? als hij geen vacuum krijgt wordt de druk dan hoger of lager?
- V300 register
- Verbannen
-
het ploffen is hier wat moeilijk te horen...
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik zal van de week ook eens mijn 'sound' opnemen, ter vergelijk. Als we dat nou allemaal doen...

- V300 register
- Verbannen
-
niet vreemd dat hij "beter" gaat lopen, want hij gaat zonder vacuum een veel hogere brandstofdruk geven. Waarschijnlijk loopt hij zonder die slang ruim in het rijke gebied.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;58853 schreef : stationair toerental en CO volgens de voorschriften afstellen... dat is bij veel auto's al vele jaren, of zelfs nog nooit, gebeurd..
niet vreemd dat hij "beter" gaat lopen, want hij gaat zonder vacuum een veel hogere brandstofdruk geven. Waarschijnlijk loopt hij zonder die slang ruim in het rijke gebied.
nou ik hield hem dicht met een stukje plastic en toen liep hij op de ecometer zuiniger dan normaal, dat vond ik ook al een beetje raar...