tips 360 glt
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-01-2008 13:21 #694665
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic tips 360 glt
Ik zou dat extra zekeringskastje vervangen voor een modernere van je plaatselijke autoboer. Hier is echt een lullig ding waar altijd vocht inkomt. 9.9 van 10 redenen dat een 360 niet start ligt daar aan. Dit is uiteraard wel makkelijk omdat je nooit ver hoeft te zoeken, maar oplossen is natuurlijk nog beter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-01-2008 19:51 #694714
door V300 register
Idd :yesyes:.
de 360's bij mij hebben het altijd goed uit kunnen houden. Ze werden regelmatig afgeronsold. Ze zijn beide dankzij de roestduivel er aan onderdoor gegaan maar hebben het technisch altijd perfect uit gehouden.
Ik merkte al vrij snel dat het diff al een heel stuk beter is dan bij een 340.
Daarbij heb ik ook vaak problemen gehad met dat ene extra zekeringkastje naast de accu. 1 keer de BDP-sensor kapot.
Oja, de koppeling moet zonder problemen 2 ton (km's) aankunnen. Meestal merk je vanzelf of de koppeling goed is of niet. Zet hem in zijn 3 en probeer een burn-out te maken met nat weer. Krijg je geen wielspin maar gaat hij door de koppeling, dan is hij ver heen. (Nee dit is er niet de mooiste manier, ik weet het
)
Oja, de startmotor: die moet niet te lang na blijven draaien, dat is namelijk funest.
Check ook de roest boven de achteras. Daar waren mijn beide 360's door afgekeurd.
Beantwoord door V300 register in topic tips 360 glt
rwdstudent;43149 schreef : Erik Buijs heeft bewezen dat iig 2 360's het langdurig vol hebben gehouden.:woops:
Idd :yesyes:.
de 360's bij mij hebben het altijd goed uit kunnen houden. Ze werden regelmatig afgeronsold. Ze zijn beide dankzij de roestduivel er aan onderdoor gegaan maar hebben het technisch altijd perfect uit gehouden.
Ik merkte al vrij snel dat het diff al een heel stuk beter is dan bij een 340.
Daarbij heb ik ook vaak problemen gehad met dat ene extra zekeringkastje naast de accu. 1 keer de BDP-sensor kapot.
Oja, de koppeling moet zonder problemen 2 ton (km's) aankunnen. Meestal merk je vanzelf of de koppeling goed is of niet. Zet hem in zijn 3 en probeer een burn-out te maken met nat weer. Krijg je geen wielspin maar gaat hij door de koppeling, dan is hij ver heen. (Nee dit is er niet de mooiste manier, ik weet het

Oja, de startmotor: die moet niet te lang na blijven draaien, dat is namelijk funest.
Check ook de roest boven de achteras. Daar waren mijn beide 360's door afgekeurd.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-01-2008 23:41 #694775
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic tips 360 glt
de roest valt over het algemeen echt mee met de 360.,maar 2 plekjes..wielbak reservewiel.,en oppervlakte roest frontbalk..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-01-2008 13:01 #694805
door V300 register
Dan zou ik toch maar es kijken hoe het er onder de lak uitziet :woops: Bij mijn 340 was de voorbalk deels echt rot, en ook deels zat er wat oppervlakteroest. Maar toen ik de lak daar wegsleep, vielen daar ook al gaten in :f
Beantwoord door V300 register in topic tips 360 glt
volvo freak;44015 schreef : de roest valt over het algemeen echt mee met de 360.,maar 2 plekjes..wielbak reservewiel.,en oppervlakte roest frontbalk..
Dan zou ik toch maar es kijken hoe het er onder de lak uitziet :woops: Bij mijn 340 was de voorbalk deels echt rot, en ook deels zat er wat oppervlakteroest. Maar toen ik de lak daar wegsleep, vielen daar ook al gaten in :f
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-01-2008 20:13 #694988
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic tips 360 glt
vannochtend gekeken bij de plekken..alleen oppervlakteroest gelukkig.,de bodem is nu ook vlekkeloos schoon..ook geen roest :w00t:
Moderators: Mark Smeets