Nog even een foto van filter
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-07-2005 00:58 #635964
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nog even een foto van filter
Ja, die van jouw is kleiner en korter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-07-2005 02:16 #635965
door V300 register
Hier trouwens voor het slapen gaan mijn hele blok.
Nieuwe accuhouder van 440. Onder de accu vuistgroot gat gelast. ongeveer 50 cm van onderkant wielbak bij aansluiting dragende balk gelast (gasklephouder los) en in wielbak aan wielkant plaatje er op gelast. Prijs praat ik niet over anders rent iedereen erheen. Is prive, onder ons. Hoe zo'n acculekkage de wagen op een punt kan verzieken. Zoals je ziet is de rest prima met 125.0000 km
Nieuwe accuhouder van 440. Onder de accu vuistgroot gat gelast. ongeveer 50 cm van onderkant wielbak bij aansluiting dragende balk gelast (gasklephouder los) en in wielbak aan wielkant plaatje er op gelast. Prijs praat ik niet over anders rent iedereen erheen. Is prive, onder ons. Hoe zo'n acculekkage de wagen op een punt kan verzieken. Zoals je ziet is de rest prima met 125.0000 km
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-07-2005 12:33 #635966
door V300 register
Had ik laatst een klant bij mij aan de bali, Die zocht een vervanger voor zijn PVC buizen. Hij had namelijk het luchtfilter net als Frans aangesloten. Dus zijn PVC was gesmolten. Ik heb hem vervolgens een metalen bocht meegedaan!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-07-2005 15:28 #635967
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-07-2005 00:54 #635968
door V300 register
PVC gaat pas smelten bij 90 graden C, dus hij heeft zn buisjes goed warm gestookt.
Hangt van de bij de productie toegevoegde stoffen af of de PVC hittebestendig is, of zacht en buigzaam, of of of. Met PVC kun je alle kanten op, als je maar de juiste soort kiest.
Hangt van de bij de productie toegevoegde stoffen af of de PVC hittebestendig is, of zacht en buigzaam, of of of. Met PVC kun je alle kanten op, als je maar de juiste soort kiest.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-07-2005 00:00 #635969
door V300 register
(Ik ben er weer)
Ik heb de grote openluchtfilter op +\- 15 cm afstand van gasklephuis. Deze zuigt flink koude lucht aan. Je kan mij niet vertellen dat de oude plastic zwarte buis (van dat dunne spul) van 80 cm lang beter gevoelig is voor hitte. Zal misscien hebben te maken dat open filter een stuk kleiner is wanneer de pvc smelt. Maar kan het mij niet voorstellen.
Ik heb de grote openluchtfilter op +\- 15 cm afstand van gasklephuis. Deze zuigt flink koude lucht aan. Je kan mij niet vertellen dat de oude plastic zwarte buis (van dat dunne spul) van 80 cm lang beter gevoelig is voor hitte. Zal misscien hebben te maken dat open filter een stuk kleiner is wanneer de pvc smelt. Maar kan het mij niet voorstellen.
Moderators: Mark Smeets