Viscosekoppeling
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-01-2014 13:06 #941661
door V300 register
Van een 1.7 is elektrisch, maar zal (zeker als je een dikke radiateur hebt) niet snel aanspringen.
Beantwoord door V300 register in topic Viscosekoppeling
brahov;225192 schreef : Ik heb niet gekeken, de auto staat alles behalve in de buurt :nono:, ik ging er vanuit dat de mijne ook mechanisch was maar als dat zo is denk ik dat de schakelaar aan vervanging toe is!
Van een 1.7 is elektrisch, maar zal (zeker als je een dikke radiateur hebt) niet snel aanspringen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2014 13:13 #941662
door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Viscosekoppeling
en met dit weer kan het echt enorm lang duren is me al opgevallen bij andere auto's.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-01-2014 13:38 #941663
door V300 register
Ik vind dat toch vreemd, vorig weekend hebben we echt wild gedaan voor een lange periode zonder rijwind (constant op hetzelfde terrein driften met standaard motor = >1 uur vol gas; hoogtoerig; lage snelheid).
Het lijkt mij dat de auto tegen de tijd dat je dan klaar bent wel ongeveer staat te koken, de fan mag van mij dan al en tijdje aan staan. Wellicht is een schakelaar op lagere temperatuur voor mijn toepassing dan toch wel een goede aanvulling.
Het lijkt mij dat de auto tegen de tijd dat je dan klaar bent wel ongeveer staat te koken, de fan mag van mij dan al en tijdje aan staan. Wellicht is een schakelaar op lagere temperatuur voor mijn toepassing dan toch wel een goede aanvulling.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-01-2014 14:16 #941665
door V300 register
Nee hoor, ik heb hem eigenlijk alleen maar aan horen slaan bij 's zomers lange tijd filerijden en met 25+ graden parkeren... Dan draaide hij nog een seconde of wat na.
Moderators: Mark Smeets