TIP Injectiereiniger
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-06-2006 23:27 #635592
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic TIP Injectiereiniger
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-06-2006 23:54 #635593
door V300 register
Haha, het zou natuurlijk kunnen. Dit is de eerste en enige 300 waar ik ooit in gereden heb, dus een goede vergelijking kan ik niet maken.
Al moet ik nog wel steeds de aansluitingen rond de brandstofpompzekering een keer goed in orde maken, die geeft nog wel eens kuren.
Wel leuk trouwens als er iemand naast je zit die nogal benauwd begint te kijken als hij niet wil starten, terwijl jij vol zelfvertrouwen naar buiten stapt, wat rommelt onder de motorkap, en vervolgens triomfantelijk de motor weer tot leven weet te wekken. Of ben ik de enige die dit soort dingen wel kan waarderen?
Al moet ik nog wel steeds de aansluitingen rond de brandstofpompzekering een keer goed in orde maken, die geeft nog wel eens kuren.
Wel leuk trouwens als er iemand naast je zit die nogal benauwd begint te kijken als hij niet wil starten, terwijl jij vol zelfvertrouwen naar buiten stapt, wat rommelt onder de motorkap, en vervolgens triomfantelijk de motor weer tot leven weet te wekken. Of ben ik de enige die dit soort dingen wel kan waarderen?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-06-2006 00:02 #635594
door V300 register
Nee, daarin ben je zeker niet de enige. Het is toch briljant om op deze zeer eenvoudige manier grootse indruk te maken
? Die mensen denken dan echt dat je enorm verstand van autotechniek hebt (misschien heb je dat trouwens sowieso al wel hoor, dat weet ik alleen niet).
Trouwens, ik merk wel dat je met het zelf onderhouden van een volvo 300, die autotechnische kennis wel heel snel opdoet! In 4 maanden tijd weet ik echt een heel stuk meer. Bovendien blijft dit een briljant forum natuurlijk.
Trouwens, ik merk wel dat je met het zelf onderhouden van een volvo 300, die autotechnische kennis wel heel snel opdoet! In 4 maanden tijd weet ik echt een heel stuk meer. Bovendien blijft dit een briljant forum natuurlijk.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-06-2006 00:07 #635595
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-06-2006 00:12 #635596
door V300 register
Voor mij is het ook een prima leerobject. Had hiervoor alleen "commerciele autokennis", maar begin nu ook steeds meer autotechnische kennis te krijgen.
Even vraagje Thijs; hoor jij ook zo duidelijk je benzinepomp? Ik heb net een nieuwe laten monteren, maar die hoor ik zo overduidelijk. Ben dus bang sat ie straks weer nokkie gaat. Ik hoor het graag!
Even vraagje Thijs; hoor jij ook zo duidelijk je benzinepomp? Ik heb net een nieuwe laten monteren, maar die hoor ik zo overduidelijk. Ben dus bang sat ie straks weer nokkie gaat. Ik hoor het graag!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-06-2006 00:54 #635597
door V300 register
Nee, die hoor ik amper.Als het contact van de zekering weer goed is hoor ik een klik en daarna een zacht ruisen wanneer het contact aan staat, verder niets.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-06-2006 09:56 #635598
door V300 register
ok, dank je, weet ik dat!
Moderators: Mark Smeets