Diede's 1700 - techniek
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zit er zelf aan te denken om hem van het weekeind mee te nemen en dan met een compressortje met benzinetankje flink door te blazen
Dus lekker met 8 bar benzinenevel er doorheen toeteren
Idee, of komt iedereen dan met bijlen achter me aan wegens carburateurbarbarij?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;46794 schreef : Waar de fok doen ze dat dan?
Ik zit er zelf aan te denken om hem van het weekeind mee te nemen en dan met een compressortje met benzinetankje flink door te blazen
Dus lekker met 8 bar benzinenevel er doorheen toeteren
Idee, of komt iedereen dan met bijlen achter me aan wegens carburateurbarbarij?
Whahaha, barbarij :humor:
Op mn ouwe werk hebben ze zo'n ultrasoon-bad, ik ga daar do a.s. weer heen... Is in Soest.
- V300 register
- Verbannen
-
Daarbij, waarschijnlijk moet mijn andere carb ook nog een vlakbeurtje krijgen, dus iets dichter bij huis is praktisch denk ik in dit geval, kan ik na mijn werk langsrijden om ze een voor een langs te brengen.
- V300 register
- Verbannen
-
d?t zijn ze. die dingen moeten als schotelveer werken.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb even gekeken bij mijn oude carb, daar liggen ze namelijk gewoon los in de zak, het zijn gewoon platte carosserieringen.
- V300 register
- Verbannen
-
Pakkingen voor een 1,7 zijn een crime om aan te komen.
Ik heb er nu met wat moeite eentje los weten te peuteren bij Volvo Delluf, maar dat gaat in de toekomst natuurlijk ook lastiger worden...
Als ik nou zelf wat wil gaan knipseren..., wat voor dikte papier kan ik dan het beste naar gaan kijken?
Ik heb een site gevonden ( motopartshop.nl )waar ik pakkingpapier en -rubber kan bestellen, verschillende diktes en kwaliteiten. Waar moet ik op letten, moet ik papier hebben of rubber, en die vraag dan aan weerszijden van dat enorme stuk plastic tussen spruitstuk en carburateur...?
Daarna ook nog ff op zoek naar van die schotelveertjes... Die kan ik ongetwijfeld niet bij de Gamma kopen?
Die veertjes zijn neem ik aan bedoeld om uitzetting door warmte op te vangen ofzo?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Vanavond nog gecheckt.
Ik heb nu een nieuwe pakking liggen voor tussen spruitstuk en dat lompe stuk plastic wat daar wat zit te isoleren, maar ik heb dus eigenlijk ook nog een pakking nodig voor tussen plastic en voet.
Kan ik daarvoor ook weer een papieren pakking pakken; zo ja welke dikte?
Of moet ik dan toch richting rubber gaan grijpen? (zie de link die ik een stukje hierboven postte).