Vario-aandrijving vervangen voor handbak met aandrijving
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-03-2014 09:31 #942955
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vario-aandrijving vervangen voor handbak met aandrijving
Als je de auto en de donor naast elkaar kunt zetten lijkt het me echt niet zo'n probleem.Het is wel even werk maar gewoon dr aan beginnen.
Foto's maken van de diverse onderdelen in beide auto's en die vergelijken kan ook wel eens verhelderend werken.
Foto's maken van de diverse onderdelen in beide auto's en die vergelijken kan ook wel eens verhelderend werken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-03-2014 10:12 #942957
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vario-aandrijving vervangen voor handbak met aandrijving
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-03-2014 13:03 #942966
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-03-2014 18:47 #943002
door V300 register
Hahaha, ik ben bang dat er een katje naar de dierenhemel gaat.
Bedankt ook voor de info!
Voor de ombouw ga ik naast de andere onderdelen ook de motor van de donor gebruiken, dus dan kan ik het vliegwiel en drukgroep laten zitten aan het donor motorblok (ga ik vanuit).
Het motorblok van de donor is er al uit getakeld. En zit niet meer vast aan het koppelingshuis. Dus het koppelingshuis ligt nog onder de donor.
Wat is nu de beste volgorde om de donor verder te ontmantelen?
Bedankt ook voor de info!
Voor de ombouw ga ik naast de andere onderdelen ook de motor van de donor gebruiken, dus dan kan ik het vliegwiel en drukgroep laten zitten aan het donor motorblok (ga ik vanuit).
Het motorblok van de donor is er al uit getakeld. En zit niet meer vast aan het koppelingshuis. Dus het koppelingshuis ligt nog onder de donor.
Wat is nu de beste volgorde om de donor verder te ontmantelen?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-03-2014 16:41 #943065
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Vario-aandrijving vervangen voor handbak met aandrijving
Schakelstangen loshalen, handrem loshalen, aandrijfassen loshalen en dan bak verwijderen. Goed plaatwerk er af halen/slijpen en behouden voor reparaties.
Moderators: Mark Smeets