Stotteren bij Choke na Carburateur revisie

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-04-2012 08:51 #906196 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Stotteren bij Choke na Carburateur revisie
Tip om wat koelvloeistof uit het tankje te halen: Koop bij de drogist een spuit zonder injectienaald (kost een euro of zo). Hiermee kun je wat kvs uit het tankje opzuigen ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
12-04-2012 14:25 #906210 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Stotteren bij Choke na Carburateur revisie
Ja goede tip, met een 50 ml spuit gaat dat wel lukken bij een beetje, en anders zoals ik het eens gedaan heb; overhevelen met een slangetje, kvs is ook nog eens lekker zoet alleen niet verstandig om het in te slikken...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-04-2012 14:28 #906211 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Stotteren bij Choke na Carburateur revisie
Ik heb eens de radiateur lek gehad en toe werd de koelvloeistof door de hele ruimte verspreid door de koelfan.

Heb je foto's van de inbouw? Een vriend van mij wil zijn automaatje ook laten voorzien van gas, dus...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-04-2012 22:01 #906255 door V300 register
Beetje Off-topic misschien maar we hebben het probleem ontdekt! :) Met wat hulp van Laurens zijn we erachter gekomen dat de bovenste radiateurslang lekt bij verhoogde toerentallen.

Weet iemand hoe ik de juiste koelslang kan herkennen zodat ik de juiste kan bestellen? Door de vorige eigenaar is de radiateur verwisseld (model uit 86 ?), waarschijnlijk dus een langere slang enzo..

Over het stotteren met de choke, dat doet ie alleen bij het lopen op benzine.. Door de inbouw van gas en andere leuke verassingen is dit dus wat lager op het lijstje gekomen.. :P

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-04-2012 22:11 #906261 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Stotteren bij Choke na Carburateur revisie
PM Volvomania op dit forum even, zijn lijn BornBuiltBeauties heeft gloednieuw geproduceerde koelslangen liggen (doe er evt een foto van je huidige slang bij, dan heb je in jouw geval zeker weten de goede)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-04-2012 14:12 #906292 door V300 register
Foto's zijn gemaakt en er is een bericht gestuurd naar volvomania.
Thnks Anjo!

Nu vroeg lucluc om een aantal foto's van de gasinstallatie, deze heb ik ook gemaakt vanochtend maar ik heb geen idee hoe ik ze in mijn bericht moet opnemen zonder dat ze ergens anders op het Interweb staan.. :D

Kan ik ergens vinden hoe ik dat moet doen?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-04-2012 14:29 #906293 door V300 register
Zonder dat ze op het internet staan? zodra je ze hier zet staan ze sowieso op het internet.

Gebruik www.tinypic.com

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-04-2012 14:45 #906294 door V300 register
Als bijlage kan ook, maar daar zitten beperkingen aan qua afmetingen en kb's. Via de uitgebreide editor kun je dat doen, werkt niet in Chrome. Beter is tinypic.

• Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2012 20:17 #906307 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Stotteren bij Choke na Carburateur revisie

flyhart;198430 schreef : Zonder dat ze op het internet staan? zodra je ze hier zet staan ze sowieso op het internet.

Gebruik www.tinypic.com

of imgur.com, net wat simpeler maar geen ingebouwde resize-functies.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-04-2012 19:04 #906775 door V300 register
De nieuwe slang zit erop dankzij snelle levering van Volvomania!
Vanavond maar eens wat kilometers proefrijden..

Hier nog de foto's van de gasinstallatie voor luc.

Nogmaals dank!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC