vraagje over onderdeel aan de uitlaat
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-10-2011 18:01 #886331
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic vraagje over onderdeel aan de uitlaat
Als je goed kijkt staan de wielen op blokken hout
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-10-2011 18:44 #886334
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic vraagje over onderdeel aan de uitlaat
Had ik gezien, maar nu is hij helemaal uitgeveerd. En als je er dan onder ligt, die krik klapt, komt die auto toch nog een heel stuk naar beneden toch?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-10-2011 18:48 #886335
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic vraagje over onderdeel aan de uitlaat
nee hoor, niets aan de hand.
aan de foto te zien is de auto op de goede plaats opgekrikt, namelijk onder de achteras. wielen gaan dus direct mee omhoog en de auto is ingeveerd. blokjes onder de wielen is dan prima, al is een set wielkeggen of een baksteen om de voorwielen op slot te zetten ook een aanrader als je dit zo doet; nog liever assteunen direct onder de achteras
wel mooi dat Opa dit nog zo doet en het ziet er nog goed uit ook, complimenten!
zou wel gaan kijken voor een nieuwe einddemper, deze gaat ondanks de reparatie zo te zien niet zo heul lang meer mee
aan de foto te zien is de auto op de goede plaats opgekrikt, namelijk onder de achteras. wielen gaan dus direct mee omhoog en de auto is ingeveerd. blokjes onder de wielen is dan prima, al is een set wielkeggen of een baksteen om de voorwielen op slot te zetten ook een aanrader als je dit zo doet; nog liever assteunen direct onder de achteras
wel mooi dat Opa dit nog zo doet en het ziet er nog goed uit ook, complimenten!
zou wel gaan kijken voor een nieuwe einddemper, deze gaat ondanks de reparatie zo te zien niet zo heul lang meer mee
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-10-2011 08:09 #886361
door V300 register
Oja uhu 8-| je hebt gelijk... sorry voor de kritieken!
Weet dat mijn opa ook heel graag met mij nog zou klussen aan de auto. Maar dat de beste man dat niet meer kan. Wel heeel cool dat jouw opa dat nog kan en doet!
Weet dat mijn opa ook heel graag met mij nog zou klussen aan de auto. Maar dat de beste man dat niet meer kan. Wel heeel cool dat jouw opa dat nog kan en doet!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-10-2011 16:28 #886379
door V300 register
ja ik weet het jammer dat ik dat niet eerder gezien had dat die ook al ver was op die plaats, maar ja.
En ja alles was veilig hoor
En zo'n opa is inderdaad wel top
En ja alles was veilig hoor

Moderators: Mark Smeets