Bougies 340 b14.4
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
zoja kan het zijn dat de C-stekker van de ontstekingsmodule geen contact maakt met massa; dan krijg je wat te vroege ontsteking.
Kijk hier in ieder geval even naar en als dit niet van toepassing is of OK blijkt te zijn, zou ik zeker eerst de tank rustig leegrijden en dan euro 98 of v-power erin doen, en DAN PAS weer meer gas geven.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Berichten: 111
De stekker zit inderdaad op de Renix naast de stekker waar de voeding en toerental signaal op zitten (blauwe, oranje en grijze draad)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Berichten: 111
antiekeradio;187730 schreef : Maar als de EGR eraf is en je hebt g??n katalysator dan is de verlating van het ontstekingstijdstip niet meer nodig.
Goed om te weten.
antiekeradio;187730 schreef : Je zou eventueel een 'chinese water torture' met seafoam kunnen overwegen. Dat lijkt me minder link voor de motor dan pingel effecten.
Daar had een kennis van me het laatst ook nog over, ik ben er verder maar even niet op in gegaan omdat ik dacht in de maling genomen te worden, water in m'n trouwe torretje, ik moet er niet aan denken eigenlijk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.