Hij start niet meer!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2011 21:33 #866593
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Hij start niet meer!
... en vergeet de dynamo niet :humor:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-02-2011 00:33 #866616
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hij start niet meer!
De lengte van de koolborstels even checken, is een mogelijke controle idd.
Op zich komt het niet vaak voor! startmotors gaan veel vaker stuk.
Op zich komt het niet vaak voor! startmotors gaan veel vaker stuk.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-02-2011 15:48 #866653
door V300 register
Ik was inderdaad ook wel van plan om alle vloeistoffen te vervangen, maar dat komt wel als het wat lekkerder weer is buiten. Bedankt voor de tips in ieder geval!
De dynamo doet het volgens mij prima, de accu is iig echt nog niet leeg.
Kan ik eigenlijk makkelijk van bovenaf bij de startmotor om er eventueel een tik tegenaan te geven, ik kon m maar lastig vinden eigenlijk.
Kan ik eigenlijk makkelijk van bovenaf bij de startmotor om er eventueel een tik tegenaan te geven, ik kon m maar lastig vinden eigenlijk.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-02-2011 17:02 #866662
door 16673-dummy
Aan de buitenkant kun je de toestand van de koolborstels niet zien. Daarvoor zul je toch echt de spanningsregelaar+borsteltjes uit het apparaat moeten schroeven en op moeten meten hoe lang ze nog zijn.
In mijn geval was er op de heenweg niks aan de hand, tot ineens bij de supermarkt bleek dat de accu compleet leeg was (en dat heb je dus te laat in de gaten als de auto altijd met de eerste kik van de startmotor aanslaat).
Op zich niet zo'n probleem zou je denken, ware het niet dat de betreffende supermarkt zo'n 1.150 km van m'n voordeur verwijderd was
Beantwoord door 16673-dummy in topic Hij start niet meer!
McKlei;169802 schreef :
Aan de buitenkant kun je de toestand van de koolborstels niet zien. Daarvoor zul je toch echt de spanningsregelaar+borsteltjes uit het apparaat moeten schroeven en op moeten meten hoe lang ze nog zijn.
In mijn geval was er op de heenweg niks aan de hand, tot ineens bij de supermarkt bleek dat de accu compleet leeg was (en dat heb je dus te laat in de gaten als de auto altijd met de eerste kik van de startmotor aanslaat).
Op zich niet zo'n probleem zou je denken, ware het niet dat de betreffende supermarkt zo'n 1.150 km van m'n voordeur verwijderd was

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-02-2011 19:12 #866669
door V300 register
En da teen vario zo lastig is aan te duwen:+
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-03-2011 22:14 #866845
door V300 register
Als je op weg bent van of naar de Noordkaap ben je in ieder geval van harte welkom op onze camping, gelegen in midden Zweden en aan de doorgaande route naar de Noordkaap. Hopelijk tot ziens en succes met de auto!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-03-2011 13:18 #867573
door V300 register
Bedankt voor de campingtip, we komen zeker langs!
Afgelopen weekend startte de auto ook weer zonder problemen volgens mn vader, dus het zal wel aan het luchtfilter en het weer gelegen hebben.
Ik ben dit weekend eindelijk weer eens bij mijn ouders dus dan ga ik lekker aan de slag met vloeistoffen, filters en borstels.
Afgelopen weekend startte de auto ook weer zonder problemen volgens mn vader, dus het zal wel aan het luchtfilter en het weer gelegen hebben.
Ik ben dit weekend eindelijk weer eens bij mijn ouders dus dan ga ik lekker aan de slag met vloeistoffen, filters en borstels.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-03-2011 21:36 #867650
door V300 register
Afgelopen weekend was het heerlijk droog weer toch? Hoe is het dan als het vochtig weer is? Wat Wouter zegt: ontstekingsdelen vervangen zal geen overbodige luxe zijn.
Moderators: Mark Smeets