Gereedschap
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-12-2010 10:26 #857919
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Gereedschap
Mijn ervaring is dat je beter 1x goed kunt investeren en die kosten slikken dan behelpen met rotzooi.
Ik had in het begin ook van die setjes van onder de 100 euro, maar het probleem is dat je ?f wat gereedschap gaat missen ?f je draait het kapot. Beide is ontzettend vervelend en dan ga je weer wat spul bijkopen en uiteindelijk kom je dicht in de buurt van 1 grote dure set die wel compleet is.
Ik had in het begin ook van die setjes van onder de 100 euro, maar het probleem is dat je ?f wat gereedschap gaat missen ?f je draait het kapot. Beide is ontzettend vervelend en dan ga je weer wat spul bijkopen en uiteindelijk kom je dicht in de buurt van 1 grote dure set die wel compleet is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-12-2010 11:37 #857920
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Gereedschap
Klopt, maar voor het geld dat ik hier toen aan uitgegeven heb (nog geen 100 gulden) heb ik al wel 10 jaar een goed functionerende doppenset. Ik heb oud gereedschap van mijn opa gekregen en daar zat een bak met Stahlwille en Rahsol doppen tussen. Die zijn perfect voor als het echt vast zit.
Als ik toen had geweten dat ik mijn eigen auto zou gaan onderhouden had ik w?l meteen een merkset gekocht...
Als ik toen had geweten dat ik mijn eigen auto zou gaan onderhouden had ik w?l meteen een merkset gekocht...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-12-2010 13:15 #857928
door V300 register
Dat kapot draaien vind ik echt zulke onzin, zal best wel gebeuren met zo'n 5 euro setje uit de grabbelbak want ik vind het knap als iemand zo'n Lidl set kapot draait en dat ik hem heel houdt!! }

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-12-2010 13:22 #857929
door V300 register
Ik heb laatst wel zo'n grabbelbak setje gekocht, en ja hoor, direct ook zo'n borgpennetje kapot :+ Eigen schuld dikke bult, want ik wist van hier dat goedkoop duurkoop is.
Kan er nog wel mee werken en dus heb ik het geld er al uit vind ik. Ik begin toch niet een high performance klussen. En anders even een bezoekje aan de Lidl brengen.
Kan er nog wel mee werken en dus heb ik het geld er al uit vind ik. Ik begin toch niet een high performance klussen. En anders even een bezoekje aan de Lidl brengen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-12-2010 14:30 #858014
door V300 register
Ik heb een heel mooi setje voor m'n verjaardag van m'n ouders gekregen. Online gekocht, van een goed merk! ik merk nu wel dat het heel wat scheelt bij het klussen als je gewoon lekker gereedschap hebt
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2010 15:44 #858044
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Gereedschap
Op Amazon.de hebben ze geregeld hobbygereedschap voor schappelijke prijzen te koop staan

Moderators: Mark Smeets