ontstekingscurve
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
nu ineens het ene na het andere ombouw-in-vreemde-auto project hier opduikt heb ik er persoonlijk geen zin meer in om technische informatie aan te blijven strekken, die tijd/energie steek ik veel liever in een 343, 345, 340 of 360 met problemen. af en toe een keer is leuk maar die gasten schijnen maar te blijven denken dat een b14 gewoon een b14 is en dat het niet boeit wat je er verder op schroeft, en dan maar klagen dat het voor geen meter loopt "zucht".
is 't niet een idee om die hele zut over daf/estafette whatever gewoon naar het ledenmenu te verplaatsen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Overigens stel ik het op hoge prijs dat jullie je om de zeer ondergewaardeerde 300 serie bekommeren. vanuit mijn DAF verleden kende ik veel mensen die bij de ontwikkeling betrokken waren. Tijdens de productie heb ik vaak Born bezocht. De auto verdient veel meer dan z'n imago. Keep up the good work!
sorry dat ik zo off-topic ben, maar jullie begonnen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik denk ook dat, als je je eerst geregistreerd had op het forum, er hier bij een heleboel mensen al een belletje was gaan rinkelen bij de naam "Henk Schutte".

- Mark Smeets
- Moderator
-
AvdAkker;145089 schreef : een soortgelijk iets is nu in engeland aan de gang, voordat men wist dat je aardig makkelijk een 1.8/2.0 16v in een rhd 340 1.7 kon inbouwen waren er ook nog enorm veel van, nu zijn 340's met de originele 1.7 erin zowat zeldzamer als mk2 360 glt's en word je op de engelse markt doodgegooid met dergelijk bewerkte auto's als "high-spec driftwagen"..
Eigenlijk ook offtopic, maar kan het toch niet laten

Deze staat nu ook op ebay te koop, maar wat een geluid zeg, en wat een vermogen!
[YOUTUBE]Kmku0zAxIVc&feature=related[/YOUTUBE]
172,8PK @ 7135 RPM :y:
[YOUTUBE]_Lu3fqmOYHU[/YOUTUBE]
:w00t:
- V300 register
- Verbannen
-
Roest is gewoon dodelijk voor een auto omdat niemand zin heeft in al die kosten, dus uiteindelijk beland een auto dan gewoon in een negatieve spiraal. De enige reden dat je nog het originele model van de Fiat Panda ziet is omdat ie nog zolang is gemaakt (tot 2003 maar liefst).
Henk is natuurlijk nog steeds niets opgeschoten, daarom bij deze. Alstublieft, graag gedaan. Veel plezier er mee!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
was het allemaal maar zo eenvoudig.