Afslaan motor als auto bijna of geheel is gestopt

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-03-2010 23:35 #824590 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Afslaan motor als auto bijna of geheel is gestopt

2 Fast 4 U;138615 schreef : verder heb ik gemerkt dat de motor een bepaalde toeren ritme heeft.

Als je auto in februari is afgeleverd kan dat met carnaval te maken hebben.:humor:

Ff denken. Rembekrachtiging wordt mogelijk gemaakt door een vacuumtrekkende slang tuseen spruitstuk en bekrachtiger.
De vacuumslangen van de vario zitten op de carb. Dit is normaal constant vacuum. De regeling gebeurd door de EMVK.
Het verlagen van het toerental bij remmen gebeurd door draadjes die in serie bij dat geval links op het binnescherm, balk gemonteerd zit. Deze zorgt voor verhoogd? vacuum? welke de carberateur leegtrekt waardoor de motor stationair in toerental daalt?

Zoiets?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-03-2010 23:39 #824592 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Afslaan motor als auto bijna of geheel is gestopt

2 Fast 4 U;138615 schreef : terwijl ik dit niet opmerk als ik de knop boven op de pook indruk.

in N werkt de ontkoppelaar niet; je zou hetzelfde moeten merken als je de pook in D zet en deze knop indrukt, of bij het inschakelen van de bergrem

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC