auto bokt komt moeilijk voorruit

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-12-2009 19:08 #808811 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic auto bokt komt moeilijk voorruit
Ja ,inmiddels gaat het weer goed ,gewoon de choke te snel weer teruggeduwd.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-03-2010 20:28 #820231 door V300 register
hmm... ik heb het bovenstaande gelezen en heb het zelfde probleem. Het gaat in mijn geval om een 5bak. ik ben er al mee naar de garage geweest (flinke nakijkbeurt) bougies vervangen, filters vervangen e.d. Maar hij blijft bokken, ook als hij al goed is opgewarmd. Niet altijd, maar vooral bij het optrekken (wat hij niet erg snel doet) en in bepaalde lagere toerentallen. Het is heel erg zoeken naar de juiste versnelling. 60 is te hoog voor in z'n 4 maar in z'n 5 bokt hij heel erg. Terwijl 50 in 5 niet zo'n probleem is, zolang in maar constant rij...
Ik kom de 13e maart naar de sleuteldag. Is dit iets wat met een dagje sleutelen en goede hulp op te lossen is? Iemand die zich geroepen voelt?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-03-2010 21:54 #820257 door V300 register
mischien dat er ergens een vacuumlek is ,check je slangetjes ronddom je carberateur ,of deze is slecht afgesteld ,of iets met je emvk ,maar ik geeft alleen maar een tip ,want dit is iets voor de echte kenners .

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2010 22:26 #820261 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic auto bokt komt moeilijk voorruit

rjzwan;136655 schreef : hmm... ik heb het bovenstaande gelezen en heb het zelfde probleem. Het gaat in mijn geval om een 5bak. ik ben er al mee naar de garage geweest (flinke nakijkbeurt) bougies vervangen, filters vervangen e.d. Maar hij blijft bokken, ook als hij al goed is opgewarmd. Niet altijd, maar vooral bij het optrekken (wat hij niet erg snel doet) en in bepaalde lagere toerentallen. Het is heel erg zoeken naar de juiste versnelling. 60 is te hoog voor in z'n 4 maar in z'n 5 bokt hij heel erg. Terwijl 50 in 5 niet zo'n probleem is, zolang in maar constant rij...
Ik kom de 13e maart naar de sleuteldag. Is dit iets wat met een dagje sleutelen en goede hulp op te lossen is? Iemand die zich geroepen voelt?

Is de carburateur al eens schoon gemaakt?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-03-2010 12:17 #820283 door V300 register
waarschijnlijk niet... Ik denk dat het ook erg lang geleden is dat dit voor het laatst is gebeurt.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-03-2010 19:21 #820318 door V300 register
Ik had laatst een vacuumlek ,daarmee kwam mijn auto ook niet echt voorruit en afslaan tot gevolg ,ook als hij warm was ,dus ik zou de slangetjes checken rondom de carberateur .

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC