backfire gehad, kap op carb onvindbaar
- V300 register
- Verbannen
-
@antiekeradio: gezien de volg post ga ik toch maar voor zo'n mengstuk, probleem met kap wss ook opgelost, handige vriend van me denkt dat ie zelf wel wat kan fiksen, dus dat wacht ik eerst wel even af.
@bodejodel: dat zou perfect zijn, kun je me meelen(tricky103@tiscali.nl) of bellen (06 3358 5672) zodat we gegevens uit kunnen wisselen...zou je m op kunnen sturen nadat ik je t geld overgemaakt heb?
bedankt allemaal voor de info, weer een hoop bij geleerd vandaag:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
met een 1977 lichtblauw metallic 343??
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
een mengstuk lost het probleem van die verdwenen kap niet op, ik heb ook gas en zo'n luchtfilter, mijn gasmengstuk zit onder de carburateur en heb wel die kap nog. Ik kan me voorstellen dat er voor tijdelijk wel wat te improviseren valt, zolang de lucht maar van het luchtfilter naar de carb kan, dat is immers de enige functie van die kap (en het stuk aanvoerbuis)tricky103;98794 schreef : ...ga ik toch maar voor zo'n mengstuk, probleem met kap wss ook opgelost, handige vriend van me denkt dat ie zelf wel wat kan fiksen, dus dat wacht ik eerst wel even af.
Die ellende met LPG ook altijd

Wel bizar dat dat onderdeel gewoon helemaal kwijt is, 't is toch een behoorlijk apparaat. Een andere vinden kan nog best eens moeilijk zijn, aangezien alles van een 343 zeldzamer wordt. Maar succes daarmee!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-