startmotor reviseren 1.4
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-02-2009 18:38 #754558
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic startmotor reviseren 1.4
voor dat laatse, eerst gruwelijk lang voorverwarmen met de soldeerbout, zo min mogelijk tin toevoegen, een tel langer de bout er nog op houden, en dan de bout weg, d?t moet zeg maar goed gaan. betreft wel een handigheidje.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-02-2009 19:22 #754582
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic startmotor reviseren 1.4
Ik had er totaal geen problemen mee.. had wel een hele flinke soldeerbout dus hoefde er maar heel even aan te komen met de bout en de tin.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ted Bogers
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-02-2009 21:30 #754627
door Ted Bogers
Beantwoord door Ted Bogers in topic startmotor reviseren 1.4
Binnenkort weer eens proberen. Ik heb er destijds 1 goed voor elkaar gekregen maar een 2e hield er 2 stijve benen van over.
Ted Bogers
Ted Bogers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-02-2009 00:08 #754657
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic startmotor reviseren 1.4
de truc zit hem inderdaad in een zware soldeerbout, hoe minder lang je hoeft te verwarmen, hoe groter het temperatuurverloop in de litze (gevlochten draad) is, en dus hoe minder snel de soldeer zal gaan kruipen.
soms zijn de draden aan het einde al vertind, en daarna in lak gedoopt (dan heb je die kruipwerking bijna helemaal niet)
soms zijn de draden aan het einde al vertind, en daarna in lak gedoopt (dan heb je die kruipwerking bijna helemaal niet)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets