Volvo 340 loopt alleen vol gas!
- V300 register
- Verbannen
-
Niet geregistreerd;86558 schreef : Een kickdown-functie zit toch op een automaat-bak? Maar het zal waarschijnlijk wel iets dergelijks zijn! Heb jij het makkelijk kunnen oplossen??
Groeten
Ehm, het is een soort zelfoplossend probleem BIJ MIJ. Af en toe volgas geven, en als ie blijft hangen, snel even het gaspedaal vol intrappen en weer los. Dan schiet het palleke weer los, en kan ik weer rustig verder rijden

AvdAkker;86587 schreef : dat is de bediening van het acceleratiemembraam, dan blijft zeg maar de 2e trap open staan.
kan ook zijn dat hij behoorlijk rijk staat, en de carburateur valse lucht trekt, teveel brandstof + extra lucht = meer toeren..
Ach ja, dat bedoel ik... Geen idee hoe het allemaal heet :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Dutchie;86697 schreef : Ehm, het is een soort zelfoplossend probleem BIJ MIJ. Af en toe volgas geven, en als ie blijft hangen, snel even het gaspedaal vol intrappen en weer los. Dan schiet het palleke weer los, en kan ik weer rustig verder rijden
eoowh, dan heb jij een waarschijnlijk last van een kickdownschakelaar die blijft hangen?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;86718 schreef : eoowh, dan heb jij een waarschijnlijk last van een kickdownschakelaar die blijft hangen?
Maar die zit toch bij het gaspedaal in de buurt? Dat palletje dat blijft hangen zit bij mij op de carburateur.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-