motor slaat af na stoppen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-11-2008 23:59 #736857
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic motor slaat af na stoppen
het opruwen van de as voor een goed contact, is een broodje-aap-verhaal.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-11-2008 18:41 #737060
door V300 register
Bedankt voor alle tips en informatie. Ik ga een andere verdeelkap en rotor halen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-02-2009 09:52 #754533
door V300 register
Inlaatspruitstuk
Komt een beetje laat deze reactie, maar ik heb het ook eens gehad. Bokken, steigeren en afslaan bij lage snelheid. En de dag erna was er niets aan de hand. Dan ging het een paar dagen goed, en dan begon het weer. Toen ik een afspraak maakte bij de dealer om ernaar te kijken presteerde de auto het zelfs om 100 meter voor de dealer ineens weer perfect te gaan rijden....
Afijn: het bleek om (volgens mij) het inlaatspruitstuk te gaan. De details zijn van lang geleden, maar volgens mij zat ergens een barst in of was er een pakking weg.
Komt een beetje laat deze reactie, maar ik heb het ook eens gehad. Bokken, steigeren en afslaan bij lage snelheid. En de dag erna was er niets aan de hand. Dan ging het een paar dagen goed, en dan begon het weer. Toen ik een afspraak maakte bij de dealer om ernaar te kijken presteerde de auto het zelfs om 100 meter voor de dealer ineens weer perfect te gaan rijden....
Afijn: het bleek om (volgens mij) het inlaatspruitstuk te gaan. De details zijn van lang geleden, maar volgens mij zat ergens een barst in of was er een pakking weg.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-02-2009 11:01 #754539
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic motor slaat af na stoppen
mike, goede kans dat dat niet het inlaatspruitstuk maar de verdelerkap betrof. dat onderdeel is nogal vocht gevoelig. een gescheurd inlaatspruitstuk of een inlaatspruitstuk dat valse lucht aanzuigt kan niet van de ene op de andere dag over zijn, daar heb je continue problemen mee
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-02-2009 23:46 #754654
door V300 register
als de verdelerkap gebarsten is kun je inderdaad de gekste kuren krijgen!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-02-2009 20:25 #755044
door V300 register
"mike, goede kans dat dat niet het inlaatspruitstuk maar de verdelerkap betrof. dat onderdeel is nogal vocht gevoelig. een gescheurd inlaatspruitstuk of een inlaatspruitstuk dat valse lucht aanzuigt kan niet van de ene op de andere dag over zijn, daar heb je continue problemen mee"
Het is ook al lang geleden....dus het zou zomaar kunnen dat het de verdelerkap was....Maar de symptomen waren exact hetzelfde als boven beschreven
Het is ook al lang geleden....dus het zou zomaar kunnen dat het de verdelerkap was....Maar de symptomen waren exact hetzelfde als boven beschreven

Moderators: Mark Smeets