nieuwe carb. geeft problemen.
- V300 register
- Verbannen
-
waar vind ik de vlotterkamer. en de sproeiers? ben een beetje angstig om dingen aan de carb. los te draaien.
mvg, michael
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
dat kan het dus niet zijn...
als je bang bent om de zaak open te schroeven, kun je beter eerst beginnen met andere lekkages (vooral langs de onderplaat) opsporen.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;46217 schreef : als er water in zit, loopt de motor helemaal niet meer.
dat kan het dus niet zijn...
als je bang bent om de zaak open te schroeven, kun je beter eerst beginnen met andere lekkages (vooral langs de onderplaat) opsporen.
achja carburateurs vind ik gewoon vervelende dingen:hmmz2:
maar het motortje trekt lekker vlot en op constante snelheid boven de 100km/h loopt hij gewoon heel lekker.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
kapiteijn;46220 schreef : achja carburateurs vind ik gewoon vervelende dingen:hmmz2:
Aha, dus jij staat liever met een dikke vraagbaak naar storingen in het injectiesysteem te speuren? Doe mij maar een carburateur. :yeah:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
ik heb vandaag de carburateur er nog maar eens afgehaad. de voet van de carb was gewoon recht. maar de voetpakking was niet in goede staat. deze vervangen en alles goed terug vast gezet.
dit hielp wel maar het is nog niet geweldig, auto wil nog wel eens gaan schokken maar is wel veel minder geworden nu:worship:
echter wil ik die kleine schokjes ook nog weg hebben. waar zou dit aan kunnen ligen??
geen valse lucht, heb met een deo bus goed gecontroleerd op lekken.
mvg, michael
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;46430 schreef : Misschien een te arm mengsel? Heb je ook met die deo-bus gespoten op het spruitstuk? Luchtfilter nog goed schoon?
te arm staat hij niet. dit weet ik vrijwel zeker. en het luchtfilter is pasgeleden vervangen en ziet er nog als nieuw uit.
- V300 register
- Verbannen
-
heb de aude carburateur helemaal schoongemaakt en deze terug geplaats.
hij rijd weer als een zonnetje.
dit was het laatste punt wat gemaakt moest worden. nu gaat hij helaas de verkoop in.
bedankt voor alle tips. mvg, michael