Schudden tijdens stationaire loop

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-10-2007 11:53 #687390 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Schudden tijdens stationaire loop
ik heb ongeveer het zelfde probleem bij mij is het alleen dat hij na schud en sputterd bij het uit zetten van de motor. nu sprak ik laatst bij de pomp een mata rijder die erg moest lachen om de na sputterende 340. en die zij dat het kwam omdat mijn ontsteking te vroeg stond, of dat er iets met de ontsteking was. (probleem ben ik nog niet aan begonnen)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-10-2007 19:17 #687424 door V300 register
daar zijn we het over eens dan. zoals Stefan al schreef:

slb_340;36434 schreef : Kleppen stellen, bougies, kabels, verdelerkap+rotor vervangen helpt al n heleboel.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-10-2007 21:46 #687456 door V300 register
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem met mijn net aangeschafte 340.

het luchtfilterhuis was compleet losgetrilt en zat niet meer op de carburateur, daarnaast waren er ook wat vacuumslangen uitgedroogd en vertoonden die scheurtjes, ik heb de carburateur nu wat beter vastgeschroefd, alles even aangehaald, luchtfilterhuis er netjes op gezet en nog steeds problemen, ze gaan over als ik de choke uit trek, dus heel goed kans dat hij nog valse lucht zuigt.
Morgen komen er nieuwe bougies, bougiekabels en verdeler met rotortje op, eens kijken of dat al uit maakt, ook bij mij zei de eigenaar dat hij altijd zo gelopen had.

Ik vermoed echter dat het toch de aansluiting carburateur spruitstuk is, want het ziet er verdacht veel naar uit dat er vloeibare pakking tussen zit, dus even zien hoe dit zit, maar voor de zekerheid eerst zorgen voor een nieuwe pakking!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC