Nieuwe motor?!?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-08-2007 12:30 #680268
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe motor?!?
motor
valt wel mee met blok en materiaan ongeveer 35o euri ben ik kwijd maar dan heb je wel weer en zogoed als nieuwe blok in zitten
valt wel mee met blok en materiaan ongeveer 35o euri ben ik kwijd maar dan heb je wel weer en zogoed als nieuwe blok in zitten
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-08-2007 13:30 #680281
door V300 register
Nou ik heb gister een afspraak gemaakt dat ik de motor ophaal van deze Erik (
www.volvo300club.nl/advertenties.php?menu=advertenties&adid=903
). En dan wordt het klussen.. Ik ga dit samen doen met een vriend van me die al erg veel klus ervaring heeft. (niet met Volvo's daarentegen..) Dus we zien vanzelf wel. Bij vragen e.d. zal ik het hier eerst is vragen..! Bedankt.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-08-2007 16:42 #680288
door V300 register
en kijk ff op marktplaats voor en vraagbaak als je die niet hebt kost je nog geen 2 tientjes en er staat hoe je hem moet uithalen en weer monteren zodat je geen stekkertjes en slangetjes vergeet
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-08-2007 11:13 #680348
door V300 register
of wordt gewoon lid, en krijg toegang tot meer dan enkel een simpel vraagbaakje, maar complete werkplaats handleidingen? 
en gewoon veel meer techniste info dan zo'n vraagbaak.

en gewoon veel meer techniste info dan zo'n vraagbaak.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-09-2007 17:46 #681214
door V300 register
Hallo!! Ik zal nog ff laten weten dat alles zeer voorspoedig gegaan is! In 3 avonden lag de motor erin!
1ste avond oude motor eruit.. (makkelijkste deel..)
2de avond moest ik de motor ff 'ombouwen'.. de nieuwe kwam uit een schakel en ik heb een vario.. dus het vliegwiel e.d. omzetten.. Verder alle overtollige kabels e.d. van de nieuwe motor verwijderd of omzetten en `s avonds laat is de nieuwe motor er nog in gegaan!
3de avond alles aansluiten! Dit was vorige week donderdag.. inmiddels al weer bijna 500 km er mee gereden en niks, nada, nothing, geen problemen! Vanmiddag de auto is goed gewassen en de radio/bedrading nogmaals goed nagekeken/aangesloten! Allemaal perfect dus!
U allen erg bedankt voor de evt. genomen tijd en moeite! Ik kan weer van mijn (veel stillere!!
) auto genieten!
1ste avond oude motor eruit.. (makkelijkste deel..)
2de avond moest ik de motor ff 'ombouwen'.. de nieuwe kwam uit een schakel en ik heb een vario.. dus het vliegwiel e.d. omzetten.. Verder alle overtollige kabels e.d. van de nieuwe motor verwijderd of omzetten en `s avonds laat is de nieuwe motor er nog in gegaan!
3de avond alles aansluiten! Dit was vorige week donderdag.. inmiddels al weer bijna 500 km er mee gereden en niks, nada, nothing, geen problemen! Vanmiddag de auto is goed gewassen en de radio/bedrading nogmaals goed nagekeken/aangesloten! Allemaal perfect dus!
U allen erg bedankt voor de evt. genomen tijd en moeite! Ik kan weer van mijn (veel stillere!!

- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2007 18:19 #681216
door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Nieuwe motor?!?
Goed om te horen dat alles zo goed is verlopen! Ik ben blij voor je dat ie nu weer zo lekker loopt. En nu er nog maar lang, heel lang in rondrijden:D
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-09-2007 18:26 #681217
door V300 register
Absoluut!! Dat is ook mijn doel!
En toen ik er zo mee aan het sleutelen was heb ik veel kennis van een auto/motor opgedaan. Geweldig handig! Echt heel leuk om gedaan te hebben!
En wil nu dus eigenlijk een beetje gaan sparen om de auto een beetje te 'pimpen' niet al te veel.. maar gewoon.. nou ja.. ik weet het nog niet! Ik wil er wel op den duur wat speciaals van gaan maken ! Het is toch mijn eerste (eigen) auto!
En toen ik er zo mee aan het sleutelen was heb ik veel kennis van een auto/motor opgedaan. Geweldig handig! Echt heel leuk om gedaan te hebben!
En wil nu dus eigenlijk een beetje gaan sparen om de auto een beetje te 'pimpen' niet al te veel.. maar gewoon.. nou ja.. ik weet het nog niet! Ik wil er wel op den duur wat speciaals van gaan maken ! Het is toch mijn eerste (eigen) auto!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-09-2007 21:08 #681238
door V300 register
Beste Bart,
Ik ben blij dat je Volvo weer gered is en ik wens je ook een hoop rijplezier! Maar wat dacht je van een lidmaatschap van de Volvo 300 Club?
Als ik het verhaal zo lees denk ik dat je dit in de toekomst wel eens een hoop op kan leveren (Technische documentatie, sleuteldagen e.d)
Ik hoop dat ik je in de toekomst als lid mag verwelkomen!
Ik ben blij dat je Volvo weer gered is en ik wens je ook een hoop rijplezier! Maar wat dacht je van een lidmaatschap van de Volvo 300 Club?
Als ik het verhaal zo lees denk ik dat je dit in de toekomst wel eens een hoop op kan leveren (Technische documentatie, sleuteldagen e.d)
Ik hoop dat ik je in de toekomst als lid mag verwelkomen!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-09-2007 18:11 #681321
door V300 register
Hallo Rob,
Zoals je zelf al zegt.. misschien in de toekomst! Ik ga sowieso dit forum zeker niet vergeten!
Groeten,
Bart
Zoals je zelf al zegt.. misschien in de toekomst! Ik ga sowieso dit forum zeker niet vergeten!
Groeten,
Bart
Moderators: Mark Smeets