Gescheurd spruitstuk
- V300 register
- Verbannen
-
na een paar weken begint het weer te lekken maar je merkt er eigenlijk niet zoveel van.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;29761 schreef : alleen al de warmte-behandeling kost om en nabij de 300 eu.
dat licht er ook geheel aan of het in een luchtcirculatie-oven of dat het in een vacu?m-oven gebeurt.
misschien ook een dure onderneming, maar ooit eens aan een gelast buizenstelsel?
zoals een spagetti-spruitstuk?
Ik heb beide ovens thuis staan, als je er een 5 tegelijk brengt kan ik het wel gloeien voor 75 euro ps
- V300 register
- Verbannen
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Kun je het spul ook lassen dan, vervolgens nabehandelen?
Vraag ik me wel af hoe een particulier, neem ik aan, aan die ovens komt en hoe je aan die hobby komt? Et zijn maar twee profi-harderijen in NL.
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter;30150 schreef : een lapmiddel waar je het wel vaak vele jaren mee kunt uitzingen is gewoon steeds voor de APK de scheur schoon borstelen en met uitlatenkit dicht smeren.
na een paar weken begint het weer te lekken maar je merkt er eigenlijk niet zoveel van.
Uitlaatkit kan nog steeds van toepassing zijn op een gescheurd spruitstuk?
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter;207790 schreef : bovenstaande bericht is een topic kick van meer dan 5 jaar oud... dit is geen actuele discussie meer....
hahaha
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter;248778 schreef : hahaha
Alsof onze auto's 5 jaar houdbaar zijn!!!
- V300 register
- Verbannen
-
Als je een vraag hebt is het veel beter om een nieuw topic te beginnen wat specifiek over jouw vraag gaat; eventueel kun je daarin verwijzen / linken naar oude topics.