Gescheurd spruitstuk
- V300 register
- Verbannen
-
Ik rij al jaren met een gescheurd spruitstuk bij mijn ene winner. Nu vroeg ik me af, kan dat kwaad?
Ik heb de garage gevraagd en die zei gietijzer lassen, ja dat kan wel maar heel moeilijk met je opzoek gaan naar een bedrijf die dat doet ect ect.
Wie kent zo,n bedrijf? (die dat al meer gedaan heefT)
Wat voor nadelen kan dit geven benzine verbruik ed? Die enkelpijpjes zijn heel vaak gescheurd hoorde ik meneer volvo zeggen. Omdat de ander niet uit een stuk bestaat scheuren die dus nooit. (athans bijna nooit)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
josvandervelden;29618 schreef : Hoi,
Ik rij al jaren met een gescheurd spruitstuk bij mijn ene winner. Nu vroeg ik me af, kan dat kwaad?
Ik heb de garage gevraagd en die zei gietijzer lassen, ja dat kan wel maar heel moeilijk met je opzoek gaan naar een bedrijf die dat doet ect ect.
Wie kent zo,n bedrijf? (die dat al meer gedaan heefT)
Wat voor nadelen kan dit geven benzine verbruik ed? Die enkelpijpjes zijn heel vaak gescheurd hoorde ik meneer volvo zeggen. Omdat de ander niet uit een stuk bestaat scheuren die dus nooit. (athans bijna nooit)
Ik neem aan dat het om het inlaatspruitstuk gaat? Gietijzer lassen schijnt best moeilijk te zijn. Door het lassen krijg je er namelijk weer bepaalde spanningen in. Wanneer je de scheur dichtlast blijft hij op dat plek dicht, vaak gaat hij naast de las dan weer vrolijk verderscheuren.
Ik zou persoonlijk liever het spruitstuk vervangen dan laten lassen. Volgens mij ben je dan goedkoper uit.