Onzekere prestatie
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-04-2007 21:17 #664057
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Onzekere prestatie
hang es een vacuummeter aan de opschakelzijde van de emvk.
Je kunt dat metertje mooi in bet bakje leggen voor de pook.
Als vacuum af en toe wegvalt terrwijl toerental hoger is dan1800 dan zit er ergens iets los print tachorelais, remdrukschakelaar of draadje naar de druknop op de pook
Je kunt dat metertje mooi in bet bakje leggen voor de pook.
Als vacuum af en toe wegvalt terrwijl toerental hoger is dan1800 dan zit er ergens iets los print tachorelais, remdrukschakelaar of draadje naar de druknop op de pook
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2007 10:00 #664180
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Onzekere prestatie
Dit lijkt me een mooie klus voor Lucluc en mij voor komende zondag. Lucluc is tachorelais- en emvkexpert. Ik ben meer een mecanicien.
Overigens is Lucluc niet de enige die welkom is in mijn werkplaats (5445 PD 12); ook andere leden van de volvoclub zijn welkom. De koffie, thee of water staat klaar.
Zondag ga ik ook een Porsche verder slopen. Daar zit een 2ltr injectie in. Al dit schrijvende vraag ik me plotseling af of deze in een 340/360 past???. Hmmm....interessant. Zondag toch maar even het e.e.a. nameten.
Rest me nog te zeggen dat ik nog nieuwe gasveren voor de achterklep in de aanbieding heb. De gasveren van mij hebben als voordeel dat de achterklep maximaal opengaat. Dit in tegenstelling tot de standaardgasveren van Volvo of Sussender. Die van mij zijn van een hoger kwaliteitsnivo en gaan langer mee.
Overigens is Lucluc niet de enige die welkom is in mijn werkplaats (5445 PD 12); ook andere leden van de volvoclub zijn welkom. De koffie, thee of water staat klaar.
Zondag ga ik ook een Porsche verder slopen. Daar zit een 2ltr injectie in. Al dit schrijvende vraag ik me plotseling af of deze in een 340/360 past???. Hmmm....interessant. Zondag toch maar even het e.e.a. nameten.
Rest me nog te zeggen dat ik nog nieuwe gasveren voor de achterklep in de aanbieding heb. De gasveren van mij hebben als voordeel dat de achterklep maximaal opengaat. Dit in tegenstelling tot de standaardgasveren van Volvo of Sussender. Die van mij zijn van een hoger kwaliteitsnivo en gaan langer mee.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2007 10:12 #664181
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Onzekere prestatie
Ga je een 924 slopen? Die motor is toch niet veel krachtiger als die van een 360?
Dan kun je beter een blok van een 944 er in leggen. Dan schiet het tenminste op.
Dan kun je beter een blok van een 944 er in leggen. Dan schiet het tenminste op.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-04-2007 11:00 #664193
door V300 register
Nou expert...
dat is wel wat veel eer. Ik durf alleen een soldeerbout vast te houden. 
A.s. zondag ga ik naar Zandvoort.
Beantwoord door V300 register in topic Onzekere prestatie
Erik;22439 schreef : Dit lijkt me een mooie klus voor Lucluc en mij voor komende zondag. Lucluc is tachorelais- en emvkexpert. Ik ben meer een mecanicien.
Nou expert...

A.s. zondag ga ik naar Zandvoort.
Moderators: Mark Smeets