Radiateur vervangen bij volvo 340
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-03-2006 22:15 #654168
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Radiateur vervangen bij volvo 340
Is deze advertentie wat? Waarschijnlijk moet ik zaterdag in Nijmegen zijn, en ik werk in Almere.... Laat maar even weten of je al voorzien bent, zo niet kan ik hem misschien voor je meenemen.
koopjes.marktplaats.nl/auto_diversen/onderd elen_volvo/25045182.html
koopjes.marktplaats.nl/auto_diversen/onderd elen_volvo/25045182.html
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-03-2006 22:28 #654169
door V300 register
Dag Paul,
Dat is Jammer. Ik ben nog niet voorzien maar heb even geen tijd gehad om het Forum te checken. Ik stel je aanbod erg op prijs. Ga je binnenkort nog een keer, want in dat geval ben ik zeker nog geinteresseerd.
Groet,
Lars
Dat is Jammer. Ik ben nog niet voorzien maar heb even geen tijd gehad om het Forum te checken. Ik stel je aanbod erg op prijs. Ga je binnenkort nog een keer, want in dat geval ben ik zeker nog geinteresseerd.
Groet,
Lars
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-03-2006 13:30 #654170
door V300 register
mail even je telefoonnummer, dan kijken we even wat we kunnen doen, okee?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-03-2006 13:48 #654171
door V300 register
Hoi Lars,
Als ik het vandaag voor 18:00 uur weet, kan ik een tweedehands radiateur uit nijmegen meenemen voor je, voor 30 euro. Kun je hem dinsdag bij me ophalen in Almere.
Als ik het vandaag voor 18:00 uur weet, kan ik een tweedehands radiateur uit nijmegen meenemen voor je, voor 30 euro. Kun je hem dinsdag bij me ophalen in Almere.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-03-2006 21:16 #654172
door V300 register
Dag Paul,
Het is al niet meer nodig. Maar nogmaals bedankt voor je aanbod. Ik heb inmiddels een Radiateur voor 35 euro geregeld. Ga deze er volgende week inzetten. Nu maar hopen dat alles lukt.
Met vriendelijke groet,
Lars
Het is al niet meer nodig. Maar nogmaals bedankt voor je aanbod. Ik heb inmiddels een Radiateur voor 35 euro geregeld. Ga deze er volgende week inzetten. Nu maar hopen dat alles lukt.
Met vriendelijke groet,
Lars
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-03-2006 10:27 #654173
door V300 register
Okee, mooi dat je er een gevonden hebt. Succes met vervangen!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-03-2006 18:00 #654174
door V300 register
Hoera! Het is gelukt.
YB-61-XJ is running again!
Vandaag heb ik samen met mijn schoonvader de nieuwe radiateur in de auto gezet. In totaal zijn we ongeveer anderhalf uur bezig geweest. In de oude radiateur zat een gat van ongeveer een halve centimeter. Verder was hij helemaal vergaan en kon je zonder al te veel moeite gewoon met een schroevedraaier er doorheen steken.
De totale kosten 35,- voor de radiator en 8,- voor de slagenklemmen. Da's beter dan de 350,- die de garage had gerekend.
Bij deze wil ik Nogmaals iedereen bedanken voor alle tips en suggesties. Dat heeft enorm geholpen.
Binnenkort ga ik nog even twee gasveren voor de achterklep scoren op de sloop. Die zijn namelijk nogal gaar. Is ie weer bijna helemaal in orde.
Vandaag heb ik samen met mijn schoonvader de nieuwe radiateur in de auto gezet. In totaal zijn we ongeveer anderhalf uur bezig geweest. In de oude radiateur zat een gat van ongeveer een halve centimeter. Verder was hij helemaal vergaan en kon je zonder al te veel moeite gewoon met een schroevedraaier er doorheen steken.
De totale kosten 35,- voor de radiator en 8,- voor de slagenklemmen. Da's beter dan de 350,- die de garage had gerekend.
Bij deze wil ik Nogmaals iedereen bedanken voor alle tips en suggesties. Dat heeft enorm geholpen.
Binnenkort ga ik nog even twee gasveren voor de achterklep scoren op de sloop. Die zijn namelijk nogal gaar. Is ie weer bijna helemaal in orde.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-03-2006 18:11 #654175
door V300 register
Lekker dat het allemaal in orde is, kan je weer rijden! Gasveren heb ik laatst nieuw besteld via
www.dafhobby.nl
, heb je twee nieuwe veren voor 30 euro, is denk ik en betere investering dan veren van de sloop, dan heb je met een beetje pech de klep na een paar maanden weer in je nek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-03-2006 19:07 #654176
door V300 register
Mooi dat het gelukt is!!! En inderdaad een leuke besparing ten opzichte van het laten doen
Ik zou als ik jou was trouwens zeker de tip van Paul opvolgen; de gasveren is een bekend probleem !! De nieuwe exemplaren die je via dafhobby koopt zijn veel sterker dan jouw huidige ooit geweest zijn. Ze gaan dus ook langer mee. Als je een klep hebt zonder spoiler of achterruitwisser, heb je meestal zelfs aan 1 nieuwe gasveer genoeg.
Groetjes Wouter
Ik zou als ik jou was trouwens zeker de tip van Paul opvolgen; de gasveren is een bekend probleem !! De nieuwe exemplaren die je via dafhobby koopt zijn veel sterker dan jouw huidige ooit geweest zijn. Ze gaan dus ook langer mee. Als je een klep hebt zonder spoiler of achterruitwisser, heb je meestal zelfs aan 1 nieuwe gasveer genoeg.
Groetjes Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-03-2006 11:31 #654177
door V300 register
Goed om te weten van die gasveren! Sinds mijn spoiler erop zit moet ik hem omhoog duwen anders... Zonder spoiler geen probleem..
Moderators: Mark Smeets